~I was brokenhearted until you came into my life.

Edytuj post


/Kinézet/

Nem tudok bele kötni, nagyon tetszik! A fejléc olyan emlékezetes és karakteres! Megmarad az ember fejében és nem tudja kiverni sehogyan sem, mert egyszerűen zseniális! A modulsáv is jól elvan rendezve, szóval szerintem remek munka! Mindent összevetve szerintem tökéletes az egész kinézet!

/Történet/

Brooklyn karaktere engem megfogott, olyan lány akinek mondhatni tökéletes élete van, mégis meg van benne az a kicsi plusz, a varázs ami különlegessé teszi és nem csak egy elkényeztetett hercegnő. Nem értettem miért kellett azt választania, hogy bántja magát és vagdossa az ereit, azért mert az apja elutazott azért, hogy neki mindene meglegyen és legyen pénzük? Vagy mert a barátjával épp nem úgy alakultak a dolgok ahogy tervezte? Azt hiszem ezt nem értem meg. De ez egy lendületet adott neki a Harryvel való kapcsolatához.
A fiúk olyan édesek és jó fejek! Imádom őket!
Harry karaktere az elején nem volt nekem annyira megfogó, de ahogy haladtunk az idővel egyre jobban megszerettem és egyre jobb lett ő is. A többi karakterben is kellemesen csalódtam! Jól kidolgozott az összes!
A helyesírásodban van néha egy-két hiba, de ez előfordulhat még a legjobbakkal is! A fogalmazásod néha fura és nem lehet érteni, hogy mit is akartál belőle kihozni, de elírások és egyéb dolgok előfordulnak!
Összességében, jó történet, szép blog!:)

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation