Amerikába mentem, mesterségem: tanuló♥

Edytuj post


/Kinézet/

Kezdeném a címmel. Nekem nagyon tetszik, megfogtál vele. Ötletes! A fejléced – bár csak egy kis kép, mégis jól mutat a ráírt címmel. A kinézettel összességében nincs baj, tetszik ahogy a háttér érezteti veled az iskolát. Hiszen egy füzet az, ha jól láttam. J Mégis kicsit furcsának és üresnek tűnik így a háttered. Valamivel feldobhatnád, vagy megváltoztathatnád a hátteret, olyanra, ami kicsit jobban felkelti az ember érdeklődését. Vagy, ha ennyire ragaszkodsz a füzet elképzeléshez, akkor akár lehetne olyan füzet is, ami tele van írkálva különböző dolgokkal. Akár egy napló féleség belseje is lehetne!
Az oldalmoduljaid kissé szegényesek. Próbálj meg minél több dolgot és érdekességet kitenni! Egy chat is sokat dobna a kinézeten! Ajánlom az idézetes és a képes megoldásokat.

/Történet/

Szóval, Big Time Rush. Bevallom már herótom van tőlük, ugyanis a tizenegy éves öcsém állandóan hozzám fekszik be Nickelodeont nézni, ahol állandóan BTR részeket ismételnek. Magukkal a srácokkal nincs problémám. Persze, ez nem befolyásol a blogoddal kapcsolatban. J
Kellemesen csalódtam, amikor el kezdtem olvasni a történetedet. Jól írsz, kevés helyesírási hibával. Igazából, alig, ha ki tudnék emelni egyet. Ez dicséretre méltó! Bár a fogalmazásodon még lehetne javítani, hogy ne legyen olyan nyers, de amúgy minden rendben van. Néha kicsit úgy gondoltam, hogy elsieted, de ezt is ki lehet küszöbölni. Sok gyakorlás és már meg is van a várt eredmény! Ami nagyon szemet ütött, hogy nincsenek címek a fejezeteknél. Ezen javíts! A másik pedig, hogy nagyon-nagyon rövidek a fejezetek. Próbálj hosszabbakat írni! :)
Remélem segítettem, további olvasókban gazdag blogolást kívánok!


Xoxo,
Jennyfer

2 megjegyzés:

Summersmile♥ írta...

Köszönöm! :) Igyekezni fogok!

Unknown írta...

Amikor először olvastam,már akkor megfogott a történet.Nem bírtam megállni,hogy ne olvassam el az addig megjelent részeket.Azóta minden nap örömmel ülök le a gép elé,hogy megnézzem van-e új rész.
A blog külseje kifogástalan,nekem nagyon bejön,a történet pedig fantasztikus,és még nem nagyon találtam benne helyesírási hibát,amit szintén nagyra értékelek.A baráti köröm is szívesen olvassa. :)
Csak így tovább a bloggal! ;)

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation