When your life's on the bottom of turns

Edytuj post


/Kinézet/

Maga a főháttér színe tetszik, de a külsőháttér egyáltalán nem illik hozzá. Az a virágos dolog nem passzol az egészhez. Tegyél be inkább valami pirosas tapétamintát vagy színezd át ugyanolyan színűre az egész blogot.
Mellesleg az a barna a bejegyzések alatt nem különösebben illik oda. Inkább legyen egyforma a háttérszínnel.
Tudod mi az egyedüli hiba a betűtípusaid között? A modulcímek nem olvashatóak. Egyszerűen még kibetűzni sem tudom őket. Szóval ezt tényleg sürgősen változtasd meg. Egy chatet is eltudnék képzelni, de tetszenek a képek és az idézet is. Ügyes munka alapjában véve.

/Történet/

Elolvastam a prológusod és elképesztően ügyesen írsz – legalábbis ez jön le ebből. Annyira belemerültem ebbe a rövid ismertetőbe, hogy azt hittem valami hihetetlen tehetséges írónő könyvét olvasom. Nekem nagyon tetszett. Sőt maga – amit levontam belőle – a történet alapja is tetszik.
Egy aprócska megjegyzés: Én- példának okául- nem tudom kik ezek a fiúk. Rákerestem az adott linkkel, amit kitettél a blogodon oldalt és levontam, hogy énekesek?! De ennyi. Szóval ajánlanék egy apró ismertetőt is a blogodra. Nem kell sok, csak pár információ róluk. Honnan ismerhetjük őket, mit csináltak, miként lettek egyre híresebbek, hány évesek…
Ezeken a meglátásokon kívül nem tudnék semmibe belekötni. Nekem nagyon tetszik eddig. Folytasd!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation