Ours is an eternal love..

Edytuj post


/Kinézet/

Nem tetszik. Ez az a blogkülső, amit ha megnyitok inkább be is zárom. Nem szokásom a borítóról ítélni, de azért mégis ha az ember annyi elképesztően ízléstelen dolgot látott már a blogvilágban, mint én inkább bezárja. Viszont a tieddel nem maga az oldalsáv nem jön be – persze abból is hiányzik a chat, az archívumot feljebb kéne tenni, a linket magát a szövegben kéne linkelni… - hanem a színe. Szép a külső háttered, az a tipikus tapétaminta amit meseszépen meglehetne oldani egy blogháttérnek. De neked olyannyira nem jött össze ezzel a feketével… Inkább válassz másik alapsablont, csinálj egy szép fejlécet és tüntesd el a fekete teljes hátteret, s ne legyen ilyen széles a blog!
A lapokat nem értettem, valamik fel voltak sorolva ott fent és kész, majd leesett -  amint megnyitottam őket -, hogy a  szereplők nevei. De egyszerűbb lenne egy lapon az összes szereplőt kitenni, képpel – méretre vágva -, ismertetővel.

/Történet/


A szereplőknél elolvasva a bemutatkozást már tudtam, hogy unalmasnak nem mondható sztorit találtál ki, s a sejtésem beigazolódott. 
Szerintem jól írsz, s a helyesírásod is jó, de a párbeszédeknél nem teszünk pontot. Például: „-Nem akartam feltűnést kelteni egy limuzinnal.-suttogta.” 
A fejezetek olvasása közben láttam, hogy az egy szócskát kiírod számmal, s ez így zavaró. Ne tedd!
A fejezeteket ha tagolod, helyszínre például, akkor tüntesd fel jól. Tedd ki középre, s hagyj ki előtte és utána is egy-egy sort.
A szóközökre figyelj! Például: „…dolog.Túl lesz…” Itt hiányzik a szóköz. Helyesen: „…dolog. Túl lesz…” De feltudom hozni ezt a példát is:” …tudattal,hogy…” Helyesen: „…tudattal, hogy…
Nekem tetszik, de én egy kicsit gyorsnak tartom, hogy egyből megnyíltak egymásnak. Azt hittem egy ideig ez a bunkó, flegma stílus lesz az uralkodó dolog, persze gondolom még lesz, de szerintem ha kicsit ezt húzod, sokkal izgalmasabb lesz az egész történet.
Mindenképp folytasd, ötletgazdag blog!

Vivi

2 megjegyzés:

LOL♥A™ írta...

hú hát nem vártam h a kinézet ennyire negatív lesz O.o nekem kifejezetten tetszik a fejléc... és eddig máshogy nézett ki, de most ilyen lett. nem tudom. de majd kitalálok valami jobbat.

ami lapokat illeti, igen csinálhattam volna úgy is,de annyi blogom van és annyiféleképpen vannak már megoldva h ezt ilyennek akartam.

amúgy örülök,hogy esett egy kis pozitív dolog is a blogra. főleg,hogy azt az írásra kaptam.

tudom,hogy néhol vannak benne hibák és próbálom kijavítani, de általában az ilyenek mint vessző utáni szóköz nem nagyon izgat,plusz észre sem veszem. nem tartom eget-rengető hibának,de legközelebb figyelek. meg a pontokra is.

köszi a kritikát :)x

Vivi írta...

A kinézet nekem nem jött be, igazából tőled sokkal de sokkal jobbat is láttam már ennél!(:

Az írásodat pedig alapjáraton nagyon szeretem, szóval abba pedig nem nagyon tudtam belekötni. Ezek az apró hibák vannak, de ennyi(:

Szívesen(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation