I wanna feel your love

Edytuj post



/Kinézet/

Nagyon tetszik, így jó ahogy van!

/Történet/

Az alapötlet nagyon tetszett, egyedi. Ötletes az egész. Szívesen olvastam, alig bírtam abbahagyni amikor muszáj volt. De mindig muszáj volt, így lassan haladtam.
Olvasom, olvasom és várok a One Direction-re és sehol sincsenek, ezért plusz pont! Ugyanis így sokkal izgalmasabb volt, viszont találtam pár kivetnivalót: Elyar szimpatikus, bírom. De miként tudott ennyi idő alatt Alice beleszeretni? Persze értem, hogy tetszett neki, csak ez furcsa volt.
Kiemelek egy hibát, amit épp most szúrtam ki: „-Ne bukj ki. - figyelmeztettem. - hívott Elyar, hogy nincs aki elmenjen vele a TCA-ra…”
Helyesen: „-Ne bukj ki - figyelmeztettem. - Hívott Elyar, hogy nincs aki elmenjen vele a TCA-ra…” – Új mondatot kezdtél, így nagybetűvel is kell írnod a kezdőbetűt.
A fejezetek közé ne szúrj be képet, inkább írd le részletesen vagy linkeld.
Találtam benne pár helyesírási hibát, elírásokat is.
Helyesírási hibákra példa: miután egyben vagy, bocs  egy cs, kösz egy sz. De megemlíthetném itt a betűvel írt számokat: tizenöt – egyben írjuk őket -, vagy a felkeltelek szó, az nem felköltelek.
Az angol szövegeket, dalszövegeket, pedig írd le magyarul ugyanis nem mindenki ennyire jó ebből a nyelvből.
Egy valami hiányzott az egész olvasás alatt: az igazi érzelmek. Nem tudtam, hogy hol találom meg mikor szeretett ki El-ből vagy mikor lett ismét Harry a kiszemeltje…Ezek elképesztően hiányoztak belőle. Próbáld beleképzelni magad az adott személy helyzetébe. Plusz ha már itt járunk akkor egyszer Harryről perverz dolgokat fantáziál, máskor pedig még  - nem tudom hány év szerelem után -  nem engedi magát megcsókolni, majd egy randi után az ágyban kötnek ki. Nem tudom ez annyira furcsa, ellent mondd magának.
Amikor Harry szemszögét olvastuk azt mondta mást szeret, úgy kelezte Alice-t, mint egy egyéjszakás kalandot, mégsem derült ki a továbbiakban semmi erről.
Nekem tetszett, ügyesen írsz, de nem dolgozod ki eléggé, attól, hogy csak 20.fejezetes történetet akarsz írni, beleírhatod több ötletedet is, de fejtsd ki – ami itt hiányzott.
Mindenképp folytasd, szurkolok a továbbiakban is!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation