I am just your stylist

Edytuj post


/Kinézet/

Egész jó a blogod. Minden lényeges dolog meg van rajta, ami kell, de azért még lehetne rajta javítani. Egy kicsit nekem túl barna. Vigyél bele még más színt is, hogy ne legyen olyan egyhangú. Az oldalmodulokat még bővíthetnéd nyugodtan, és dobd fel a blogodat egy jó háttérrel vagy képekkel, esetleg egyéb dolgokkal, amik neked tetszenek. A fejléc egyszerű, de a lényeget magában hordozza. Ha szeretnél jó designt, akkor Noricii alkotásait ajánlanám J

/Történet/

Meg kell mondjam, tetszett a prológusod. Szépen írsz, alaposan kidolgozva a dolgokat. Különösen tetszett, hogy egy ilyen jelenetet választottál bevezetőnek. Igazán felkelted vele az olvasók figyelmét, és kíváncsiak lesznek, hogy vajon, mi fog történni ezután.
Egy negatívumot találtam benne. Még hogy, azt, hogy nem kellett volna a terhesség dolgot megemlítened. Ezáltal olyan dolgot árultál el, ami fontos szerepet játszik a történetben. Igazán hagyhattad volna, hogy ez a szál a történetben bontakozzon ki. És az olvasókat is jobban furdalta volna a kíváncsiság, hogy mi történt, miért megy el, mi volt Zayn Malikkal.
 Nos, az első fejezetet úgy gondolom kicsit elcseszted, azzal a résszel, hogy Zayn őt nézte és utána ment. Ilyen nincs. Vagyis van, a tucat fanfiction-ökben. Ne kövesd el azt a hibát, hogy át esel a – valóság – ló túloldalára és elsieted a dolgokat. Nagyon jól fogalmazol és a helyesírásoddal sincs gond, szóval még nincs minden veszve, hiszen csak az első fejezetnél tartasz. Csupán csak figyelj oda a dolgokra!
Remélem segítettem!

Xoxo,
Jennyfer



/Kinézet/

Egyszerű, de szép! Végre, nem Palvin Barbi a szereplő! De tényleg annyira utálom, mondjuk ő is sok blogban szerepel már, de annyira nem zavaró! Amibe talán egy icipicit bele tudok kötni az a fejléc, nekem annyira nem tetszik, túl egyszerű, csak simán rá van rakva 3 kép és kész. Ez próbáld meg kijavítani és talán szebb lesz.

/Történet/

A prológus minden egyes sorát faltam, annyira érdekes és lebilincselő volt, hogy az hihetetlen! Imádtam, de tényleg és hihetetlenül várom már a folytatást és tényleg érdekel a történet! Mert jó és ügyesen írsz! Tehetséges vagy, ami már az első sorból kiderült számomra és nálam hatalmas dicséret ha azt mondom, hogy olvasni foglak, mert hihetetlen kevés blog fog meg és van amire azt mondom, hogy ezt én olvasni akarom! Ez több okból is így van, egy részt kevés az idő nehéz 17 évesnek lenni főleg, hogy most volt előre hozott érettségim... A másik pedig, hogy kevés olyan blog van ami igazán jó. De a tiéd ilyen, a tiédet imádom már most és már most bátran kijelentem, hogy én igen is olvasni fogom!

Flóraa



/Kinézet/

Nekem alapjáraton tetszenek az ilyen hátterek, szép és letisztult. A fejléced nem ötletes, egyszerű, de ez is bejön; feldobja a blogkülsőt. Viszont a háttere egy ruha és egy cipő, ez nem tetszik benne.
Az oldalmoduljaid rendben vannak, a bevezetőd érdekes, már ez alapján beleolvastam volna a blogodba.
Viszont a főszereplő lány képe, nem hiszem, hogy eléggé takarja a 18 éves, terhes leszek, külön költözöm, dolgozom stílusú lányt. Ezt a lányt azonnal lecserélném!

/Történet/

A prológus nagyon jó volt, lebilincselő! Ügyes kezdés volt, igazán ötletes. Nekem például így tetszett ahogy volt, a gyerek témával együtt. Nem tudom, ha azt kihagyod érdekesebb lett volna, de így is rengeteg dolgot ki tudsz még hozni ebből.
Azt hittem valami elcsépelt vége lesz az első fejezetnek, de nem így lett. Persze valóságalapja nincs, hogy Zayn, Becca utána futott, de ez eltekinthető mert amiért ment nem kapta meg.
Ügyesen írsz, az ötleteid jók, s egyediek. Mindenképp sok sikert kívánok a folytatáshoz!

Vivi

2 megjegyzés:

мєσωηιкιι írta...

Sziasztok..:)
Köszönöm a kritikát amit tudok megfogadok :D
Valóban a fejléc nekem sem tetszik csak nem volt időm még újat csinálni, de most csak arra fogom szánni az időmet :D
A 'Zayn elkéri a csaj számát' dologgal kapcsolatban annyi, hogy teljesen igazatok van eléggé sablonos ezért a 2. részben lesz egy kis csavar ami máris valóságossá teszi a történetet.:)))
Még egyszer köszönöm ezt a -szerintem- nagyon jó kritikát és azt is, hogy időt szántatok arra, hogy elolvassátok. :))
Xoxo: MeowNikii :*

Vivi írta...

Szia!(:
Nagyon szívesen, további sok sikert!(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation