i'm here...for you

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem tetszik a háttér, a külső, de nem tudom elolvasni az oldalmoduljaid, sőt még a fejezeteidet sem.
A bevezetőd is nagyon jó! Engem egyből megfogott, bármikor elolvastam volna.
Egy chatet, s egy fejlécet ajánlanék, de ennyi.
Plusz zárójelben megjegyezném, mert a blogjaidat ismertem, hogy a címüket kezd nagybetűvel!

/Történet/

Ez…ez valami fergeteges! Hidd el megéri folytatni! Annyira jól írsz. Én alapból az olvasótáborodhoz tartozom, itt is rendszeres olvasód vagyok a kezdetektől, de még nem értem rá elolvasni. De most megtettem. Elképesztő.
Lol és Nathan karaktere is szimpatikus, már ennyi fejezet után is lejön, hogy az ő barátságuk különleges.  Imádom őket együtt, édesek, aranyosak, jó fejek. A kedvenc párosításom.
Lola édesanyja túlzásba viszi a dolgokat, én értem, hogy félti de ez durva. Eléggé ellenszenves karakter - ilyennek is kell lennie, értem én -, de próbáld nem teljesen gonosznak beállítani a továbbiakban, hogy később áttud formálni ha szükséges.
A One Direction-ben nem csalódtam most sem, sőt Harry-ben végképp nem. Ez a pasi kell nekem.
Nem gyakran van olyan, hogy mind a két fontos főszereplő fiút kedvelem, de itt előállt a helyzet. Harry-t, mert tipikus Harry; Nathan pedig farkasbőrbe bújt bárány. Imádom őket, sőt nem csak őket, hanem a történeted is. Ne merd abbahagyni! Komolyan mondom! Annyi jó történeted volt eddig és mindegyiknek egyszer csak vége szakadt. Zayn, Harry, Liam, Harry, Justin és azt hiszem most van ez. Remélem tartós lesz, mint az első történeted -  Liames.
Sok sikert a folytatáshoz! Ügyes, ötletes, egyedi! Fenomenális!

Vivi

2 megjegyzés:

frub♡ írta...

Szia(sztok)!

Először is, nagyon szépen köszönöm a kritikát!
Nekem olvashatók így is a modulok és a blog is, de nemsokára úgy is leváltom az egészet, akkor majd olyat próbálok csinálni, ami jól látható! :)
És köszönöm szépen, tényleg! Ezt nem tervezem egyhamar abbahagyni, a többit is csak vagy érdeklődő- vagy ihlethiányban hagytam abba. Ennél viszont vannak ötleteim! :)

Vivi írta...

Szívesen, s sok sikert!(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation