just dream.*

Edytuj post



/Kinézet/

A háttér nagyon zavaró, olvasás közben elvonja az ember figyelmét és cikázik a szeme, hogy a szövegre tudjon figyelni. Az ismertetőt se lehet tőle látni csak, ha kijelölöm. Ezt minél előbb cseréld le szerintem. A fejlécet pedig igazítsd középre. Egyébként a színek nekem tetszenek, harmonizálnak egymással.

/Történet/

Nekem tetszik a történet és az írásmódod is. Nekem bejött, vannak apróbb hibáid, de nem olyan nagy számok. Írásjelek lemaradnak, elírások, egy-két mondatot nem jól fogalmazol meg és néha van helyesírási hibád is. De ezeket leszámítva szerintem ügyes vagy, persze van hova fejlődnöd. De csak így tovább!:)

Flóraa

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönöm a kritikát :D Igyekszem kijavítani a hibákat. Köszönöm még egyszer.

Flóraa. írta...

Szívesen, ez a dolgom, hogy elmondjam mit gondolok a blogodról!:)

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation