♪♥yepp-yepp ♥♪

Edytuj post


/Kinézet/

Ez egy alapsablon a neonon,ami nem tetszik de talán ez az egyedüli ami még elfogadható a pár szem közül. Tudom,hogy át lehet alakítani de azt is,hogy nehéz,mert kódokkal kell szerencsétlenkedni. Bár egyszerű változtatások még mennének,egy háttérkép feltöltése,de ebbe nem kötök bele. De van ilyen neonos blog,ami leírja mit kell csinálni,próbáld meg és ha nem megy akkor tényleg hagyd!

/Történet/

Először is nem használunk hangulatjeleket egy történetben. Láttál már ilyet egy könyvben? Nem?! Én sem. Persze az sms-eknél megengedett.
Másodszor  kicsit figyelj mikor nem kezdesz nagy betűvel mondatot,olvasd át amit leírsz,mert ilyen elírásokat találtam. Plusz Istenem de aranyos volt elkaptam a tekintetem.” ez nem kapcsolódik egymáshoz,így nem írhatod egy mondatba a két dolgot. Olyan érthetetlen így a mondat,erre is figyelj oda.  
Nekem kicsit furcsa volt,hogy ilyen gyorsan túllépett Jess a szülei halálán. Konkrétan el is felejtette elég gyorsan.
Lou aranyos és pimasz. Ez tetszett,bár nem értettem Jess miért bánt vele olyan hülyén mikor az első randi után egy héttel később kereste csak. Nálam volt olyan,hogy nem is keresett utána a pasi pedig holt belevoltam zúgva. Más tuti nem küldte volna el Jess helyébe Louis-t. A szerenád aranyos volt,de nekem már annyira sablonos,hogy az hihetetlen.
Együtt nagyon aranyosak. Kifejezetten jó páros,de kicsit eseménydúsabbra írnám a többi részt és hozd be a srácokat is a történésekbe,ismerjék meg Jessicát.
A fejezetek hosszúsága egyre csökkent és a tartalmuk is,így erre ügyelj. Azon kívül ügyesen írsz. Folytasd!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation