:::...Shadow...:::

Edytuj post



/Kinézet/

Egyszerű,de nekem tetszik. Nem tudok belekötni semmibe. Talán egy apró megjegyzés: a szereplők képei nem teljesen egyméretűek,de ez nagyon kis hiba mert épp hogy csak eltér az egyik a másiktól.

/Történet/

A prológus nekem kicsit többet árult el,mint amennyit kellett volna. Én csak addig hagytam volna meg a bevezetőt,hogy Zayn ismét iskolapadba ül és találkozik Mayával és innen már írhattad volna a fejezeteket,ahogy tetted.
Az első két fejezetet olvasva azt kell mondanom,hogy Zayn nem éppen egy bunkó sztár.Erre sokkal jobban kellett volna figyelned,viszont valamikor tényleg kicsit nagyképű,de ez nem általános. Maya-azért hívom így mert ezt a nevet jobban szeretem-személyisége nekem kicsit sok. Túl jó kislány az iskolában,de azon kívül meg nagyon nagy szájú és ez tetszik,csak a túlspilázása nem jön be. Mindenen annyira aggódik,mintha azért megölnék két perc múlva. Franciából egy négyes ekkora baj,mikor attól még lehet ötös a bizonyítványában,érettségiében?
Ha bemutatkozol valakiknek,ne mondd el ötször a teljes nevedet,vagy ne írd le,csak annyit,hogy mindenkinek bemutatkoztam és kezet fogtam vagy ilyesmi. Ezt felesleges ragozni! Plusz a teljes nevét-második név-sosem mondja el senki egy bemutatkozáson. Ha ezt még nem figyelted meg akkor itt az ideje!
"Zayn sóhajtott egyet, majd az asztalon lévő másik két füzetre pillantott. Ránézett Liamre, aki felvont szemöldökkel várta, hogy Zayn végre megkérdezze, amit meg akar kérdezni.
-Ugye nincs kedved...
-Nincs.- válaszolta Liam, meg sem várva, hogy Zayn befejezze a mondatot.
-Rendben. Akkor elkezdem másolni."-Ez annyira tetszett! Imádom milyen aranyosak már! Amúgy meg kell jegyeznem,hogy a harmadik fejezetben már sokkal bunkóbb volt Zayn,s így jobban is élveztem. És-így nem kezdünk mondatot,de ehhez a fejezethez tartózik-elképesztően jó ötlet volt Harry nemi szervét megmarkolni bosszúból! Ez új és remek ötlet volt minden bloggerinának!
"torna terembe,rend rakást"-Ezeket egybe írjuk,ilyen elírásokat  még találtam kettő,hármat de nem nagy hiba csak furcsa külön olvasni a szavakat.
Nagyon tetszett az ötlet a titkos imádóról,de annyira vicces volt,hogy Maya nem jött rá ki is az...
"-Megkaptad a csókodat. Most már tökéletes filmbe illő estéd volt. -féloldalas sármos mosolyától eltudtam volna olvadni..."-Én megtettem hidd el! Ez valami fenomenális volt!
A részek egyre rövidebbek lettek,ahogy a fejezetek sokasága nőt,de mindegyikben volt valami érdekes,így ezért senki nem panaszkodhat.
Kifejezetten tetszett az egész,de én azt vártam mikor fog megváltozni Maya. Ezért nem érdemes lelőni a poént már az elején-amit te megtettél a prológusba. Bár ettől függetlenül érdekes volt és tetszett. Viszont egy jó tanács még: az édesanyjával kezdj valamit mert nagyon irritáló egy nő és egyre jobban utálatos  ezt pedig egy idő után az olvasókból nem tudod majd kiűzni-bár javult talán egy kicsit a helyzet,de még így is sok belőle.

Vivi


 /Kinézet/ 

Tetszik a háttér és a fejléc közti harmónia. Mindkettő egyszerű, nem hivalkodó, mégis szépen meg lett oldva. Két szín uralkodik, nem esel túlzásba. Tényleg szép munka:)

 /Történet/ 

A prológusból túl sok mindent tudunk meg. Szinte mindent elárultál már így előre, ami a többi fejezetet unalmasabbá varázsolja. Személy szerint, én prológusnak azt írtam volna, amit te az első fejezet legelején. A történet folytatásával viszont nem volt bajom. Az alap jó, ötletes és érdekes, a kivitelezés szép, nem kapkodod el nagyon. Kevés helyen találni elgépelést vagy helyesírási hibát. Szóval szerintem szép munka. 

Bogiii



/Kinézet/
                    
Nekem ez a szürke túl unalmas, a fejléc vegyes érzelmeket vált ki belőlem. Szerintem nem illik a történethez. A moduloknál talán annyi, hogy nálad nem üres, de egy-két dolgot nehezen lehet megtalálni. Felesleges szerintem ennyi szavazást indítani. Régen a történetet Shadow volt, most pedig új neve van, ezzel annyira nem értek egyet. Így bezavarod az olvasókat.

/Történet/

Ebbe annyira nem tudok belekötni, mert szerintem jól írsz. Az alap ötlet jó és eredeti, de a kivételezéssel vannak gondjaim. A karaktereket szélsőségesek, nincsenek annyira jól kidolgozva. Pedig Vivi sokkal érdekesebb lehetne, van benne lehetőség. A múltját lassan megismerhetjük. Nekem az anyja valamiért szimpatikus, nem tudnám megmondani miért. De a Becca kevésbé, szerintem ő csak van, hogy legyen egy legjobb barátnője, olyan semmilyen karakter.
Zayn, az ő karaktere nekem olyan Cortezes. Fura mi? De valahogy ahogy olvasóm, hogy ő milyen rögtön a Cortezről alkotott képem ugrik be. Szerintem jó ötlet volt behozni a történetbe Brooke-ot. Kellett ide. De egyébként a történeted jó és tetszik! Folytasd!

Flóraa


/Kinézet/

Tetszik a blogod, nagyon nincsen semmi belekötnivaló. Jó, ahogy van. Kivéve talán az, hogy a háttér túl szürke. Túl egyszerű, és a szürke magában sem egy vidám szín, így egy kicsit lehangoltnak tűnik a blogod.

/Történet/

Húha. Egy részről nagyon tetszik a történet alapja. Nem a One Directionról szól, hanem Zaynről. Ez nagyon fontos. Nem mellesleg egy fiúról fogunk olvasni a főszerepben, nem pedig egy lányról. Azt hiszem, nem olvastam még ilyen blogot! Tetszik az egész dolog, hogy iskolába megy és a többi, amit nem kellett volna leírnod. A prológusban ott meg kellett volna állnod, hogy elszállt magától és mindenki úgy döntött, hogy jót tesz majd neki, ha visszaül az iskolapadba egy kis időre. De, ennyi! Lelőtted az egész történet cselekményszálát… Szerencsére tovább olvasva kellemesen csalódtam. Ezzel az aprócska hibával, hogy többet árultál el a kelleténél nem feltétlen tetted unalmassá. Nem sietted el a dolgokat, alapjáraton minden rendben volt! A fogalmazásod pedig egyszerűen remek. Nem tőmondatokban írtál, hanem jól kidolgozott mondatokat használtál. A karakterek megformálása is tetszett!  Persze, vannak elgépelési és helyesírási hibák, de nem olyan vészesek. Gratulálok, szép munka! J


Xoxo,
Jennyfer

3 megjegyzés:

Harriet E. Everett írta...

Jééé! Hát most véletlen tévedtem ide, és észre vettem, hogy az én blogomról is írtál kritikát! :oo Köszönöm szépen, hogy vetted a fáradságot és ennyit írtál! Megpróbálok minden tanácsot megfogadni, hogy élvezhetőbb legyen. Megneveztél 3 részletet, vagy jelenetet vagy nem tudom minek nevezzem, ami tetszett. :) Nagyon örülök, hogy ezek elnyerték a tetszésedet. :) mindent köszönök és megpróbálok javítani! :)

Vivi írta...

Nagyon szívesen!(:

Harriet E. Everett írta...

Köszönöm a többieknek is! Próbálok javítani, amin lehet. :)

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation