(…)break the rules

Edytuj post



/Kinézet/

Egyszerűen nem tudok belekötni. Nekem a színek is tetszenek,a betűtípusok és az oldalmodulok is. Talán ha meg kéne jegyeznem valamit az lenne,hogy az archívumot feljebb tenném a képek felé és csinálnék egy  chatet.
Az ismertető figyelemfelkeltő és nem mond el többet csak pont annyit amennyi kell. Ez így ahogy van mesés!

/Történet/

Ebben ismét nem találtam hibát. Az írásodat olvasni élvezetes,helyesírási hibák nincsenek-legalább is én nem szúrtam ki. Tetszik a történet alapja,Erilyn személyisége pont olyan amit szívesen olvasok és ezzel azt hiszem nem csak én vagyok így. A névválasztás pedig ötletes,ugyanis egyetlen egy ilyen One Directionos bloggal sem találkoztam és én azért ezt is figyelembe veszem,ha neki kezdek valamilyen blog olvasásának.
Talán egyetlen apró megjegyzés: az  alapötlet mégis az,hogy a barátnőjéhez költözik és ez kicsit sablonos,de ezt te felturbóztad a modorával és a gonosz mostohával.
Az első fejezet van fent,így többet nem nagyon tudok mondani,de én kíváncsian várom a folytatást! Remélem ezt a történetet nem fogod abbahagyni,mint a többit mert érdekesnek ígérkezik.

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation