Víz a tűz viharában

Edytuj post



/Kinézet/

Szokásosan tökéletes a kinézet, látszik hogy kié a blog. Tetszik, hogy a színek mennek a történethez, és a fejléc is precízen kidolgozott. Nem csalódtam benned:)

/Történet/


Nem átlagos alap, jól kidolgozott mondatok, fejezetek. Nem sieted el, helyesírási hibát ha akarnék se találnék, elgépelések nincsenek. Hidd el, annyira bele szeretnék kötni, mégse tudok. Nagyon jó az egész. Én imádom:) Tetszik hogy egy One Direction-s sztori. Tipikus Flórás alkotás. :)


Bogiii


/Kinézet/

A háttér nekem kifejezetten tetszik. Olyan ütős és egyedi! És persze remekül illik a történethez. A fejléc szintén nagyon jó, tetszik, ahogy a színek jelképezik a víz és a tűz elemét. 

/Történet/

Hm, 1D-s, még sem tipikus sablon történet. Sőt, azt hiszem még sosem olvastam ilyes fajta történetet. Kíváncsian kezdtem el olvasni a történet prológusát és nem csalódtam! A prológus lényegre törő volt és rövid. Úristen, elég annyi, hogy a továbbiakban beleszerettem a történetedbe? Remekül írsz, a mondatok precízen ki vannak dolgozva, és egyszerűen imádom, ahogyan megformáltad a karakterek személyiségét! Zayn annyira vonzó számomra. Sötét, félelmetes, ijesztő, magabiztos, mégis egyben gyengéd, segítőkész és szerethető is. Csak gratulálni tudok hozzá! Wen nagy meglepetés volt számomra. Nem gondoltam volna, hogy ennyire kedves is tud lenni. Aztán ott van Zoe. Teljesen át tudom érezni a helyzetét. Nem lehet könnyű neki, de Zayn nem mindig lesz ott, hogy megvédje, úgy hogy meg kell tanulnia szembe nézni másokkal. - Egyedül az öltözködési stílusával van bajom, de ez mellékes. - Amikor elárasztotta Mandyt vízzel, azt kifejezetten imádtam. A káröröm a legszebb öröm. A víz-tűz szíves rész Zaynnel… Awh! Szerintem remekül írtad le!
A helyesírásoddal tényleg nincs gond, alig találtam hibát. Persze az nem azt jelenti, hogy nem is találtam. J
Legtöbbször vessző hibák vannak. A ha, ezért, de, mint és amit szócskák elé legtöbbször elfelejtesz vesszőt tenni. Ezeken kívül még elgépeléseket találtam, mint a ’sülyedek’, ’csúkott’, ’röffögés’ és ’nevettet’. Ezek nem nagy hibák, hiszen bizonyára én is csak azért vettem észre őket, mert kritikaíró szemmel néztem a történetedet. A másik, ami még szemet ütött, az ez volt:
- Mandy megbántott ennyi. – vontam meg a vállamat. Ez így helyes: - Mandy megbántott, ennyi – vontam meg a vállamat.  Ezzel csupán arra akartam kilyukadni, hogy párbeszédben a kötőjel előtt nem írjuk ki a mondatvégi írásjelet, kivétel a felkiáltójel és a kérdőjel. Ezeken kívül viszont tényleg kifogásolható a történeted. Mint mondtam, beleszerettem. ;)

Xoxo,
Jennyfer



/Kinézet/

A fejléc tetszik, a külső háttér szintén, de a fő hátteret  nem értem miért lett rózsaszín. Inkább legyen krémszínű, az sokkal jobban mutatna az egészhez. A többi kifejezetten tetszik.

/Történet/

Ilyet még sehol az égvilágon nem olvastam. Mások már próbálkoztak varázspálcás, amolyan Harry Potteres történettel, de ilyen az égvilágon nincs még egy-legalábbis én nem olvastam.
Tetszik az alapötlet, Zayn kifejezetten beleillik ebbe a történetbe, csak ne lenne olyan rejtélyes. De ehhez azt is tudom, hogy direkt ilyen, hiszen ilyen a jelleme. 
A főszereplő lány viselkedése érdekes, kedves, normális, visszahúzódó, de azért mégis jó társaság és szerethető karakter.
Bírom a mellékszereplőket és a fő gonosz libát is. Olyan ötleteid vannak, amik másoknak eszükbe sem jutnának, és ez nagyon jó dolog a blogger világban.
Az írásodat könnyű olvasni, gördülékenyen megy. Ügyesen írsz, apróbb hibákkal, gépelésekkel.  Összességében nagyon tetszik. Várom a folytatást!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation