Our love never dies

Edytuj post



/Kinézet/

Nem tudok belekötni. Nekem tetszik nagyon, szerintem illik a történethez, felkelti az olvasók figyelmét. Szóval erről tényleg nem tudok semmit se mondani, nekem tetszik nagyon!

/Történet/

A prológus nagyon ütős volt szerintem, tetszett. Felcsigázta az érdeklődésemet. Nem árult el sok mindent, éppen csak azt ami kellett. Én amúgy is imádom a horror témájú blogokat, szóval érdeklődve és izgulva vágtam neki, azt hiszem a prológus miatt elvárásaim voltak a történettel kapcsolatban, hiszen az nagyon tetszett.
Amikor már nincs több hely a pokolban, a holtak, ellepik a földet. Ez a mondat olyan hátborzongató, és miután ezt a sort elolvastam gondoltam arra, hogy húh ez a blog aztán nem semmi.
Első fejezetben megismerhettük a lányok a személyiségét, mindketten szimpatikusak nekem. Örülök, hogy nem rögtön gyilkolászással kezdtél, így sokkal érdekesebb és az ember jobban várja, hogy mikor olvashatja a következő részt. Ez így volt kerek és jó. Hannah nekem sokkal szerethetőbb karakter és úgy érzem nem véletlen ő a főszereplője a történetnek.
Tetszett ahogy behoztad Lout és Zaynt. A lányok nem zúgtak beléjük rögtön és a fiúk se akarták azonnal felszedni a két lányt és ez így volt jó. Így izgul az ember, hogy na most akkor mi is lesz velük?
Hannah úgy látszik tartogat még meglepetéseket számunkra. Örültem, hogy lekoptatta Harryt meg, hogy Louis közeledését is hárította. Tetszett, hogy beleszeretett Liam hangjába, ez megmutatta nekünk olvasóknak, hogy Hannahnak van szíve, csak egy maszkot visel. Komolyan olyan mint egy jó akció film, nagyon tetszik. Jó érzés olvasni, minden karakter egyedi és szeretem. De talán a legjobban Liamet szeretem itt. Talán aki nekem itt nem szimpi az Zayn. Olyan furán viselkedik. Nos, arra nem gondoltam, hogy zombi támadás lesz. De eredeti és nagyon jó.
Azt hiszem továbbra is olvasni fogom, mert érdekel, hogyan lesz tovább.
Miként alakul Liam és Hanna barátsága (?) Louis és Harry féltékenysége és mi egymás.
Köszönöm, hogy elolvashattam! Nagyon tetszett!

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation