Ghost

Edytuj post


/Kinézet/ 

Tetszik a fejléc, bár szerintem a felirat színe világos hozzá. A háttér abszolút nem illik a történethez, ezt változtasd meg mindenképp, ha a fejlécet nem is! 

/Történet/

Szerintem alap, hogy a 'Történet előzményei' ablaknál kezdtem az ismerkedést a történeteddel. Meg is lepődtem hogy van ilyen a blogon, de hát nekiláttam. Szerintem mindenképp fogalmazd át, mert számomra például egy kicsit káosznak tűnt. A fejezeteket elolvasva pozitívan csalódtam. Jó, hogy végre nem 1D-s blog, tetszik hogy teljesen eredeti ötletet dolgozol fel. Egy-két helyen fel lehet fedezni elgépeléseket, helyesírási hibákat, de egyáltalán nem gyakoriak. A fejezetek pont jó hosszúságúak. Szerintem a betűtípust cseréld le, mert nehezíti az olvasást. Sok sikert a folytatáshoz!:) 

Bogiii

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation