Beautiful Soul

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem tetszik a virágos háttér és a fejléced is. Egyedül amibe belekötök az a modulsáv. Annyira rosszul mutat így, cseréld le! Legyen inkább egysávos vagy bal, jobb oldalt egy-egy sáv, de így ne hagyd vagy próbáld úgy elrendezni,hogy kb egyméretű dolgok legyenek egymás mellett.

/Történet/

Nekem a prológus annyira tömör volt, hogy már a felénél ott akartam hagyni. Nem azért, mert nem volt jól megírva egyszerűen csak annyira sok minden volt összezsúfolva benne, hogy fel sem tudtam hirtelenjében fogni. De amikor elolvastam az utolsó pár sort rájöttem, hogy ennek ez volt a lényege. Bár én a helyedben a történetbe építettem volna bele a prológus részeit: a megismerkedésüket, a barátságukat, a szerelmüket Jessie-vel.
Nekem kifejezetten tetszik az egész, alapötlettel együtt, egyedi. Ami igazából nagy szó, hidd el!
Nagyon meglepődtem, hogy négy évig kómában feküdt a balesete után Allie. Furcsa lesz ez az egész számára, én sem fogadtam volna sokkal jobban, mint ő.
Ügyesen írsz és nem sablonos. Talán figyelj, hogy milyen hosszúságú fejezeteket írsz. Az első még gigahosszúságú, de a második már nem. Oszd el események szerint, ne legyen zsúfolt egy fejezet és kb. középhosszú legyen ha nincs időd írni rendszeresen.
További sok sikert kívánok a folytatáshoz!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation