Jasmine

Edytuj post



/Kinézet/

Lehet egy blogon több történetet írni, találkoztam már ilyennel, de ott a kinézet szépen kidolgozott volt, mindig legyen egy-egy fejléc ami ahhoz a történethez illik amit írsz, vagy esetleg mindegyiket tükrözi. Szerintem Liam képe helyett, sokkal jobb hátteret is találhatnál. Nekem a modul sáv kissé zsúfolt. Sokkal kevesebb dolgot raknék ki, sok a felesleges dolog. Például az óra nem kell, szerintem a fiúkról a kép is felesleges. A népszerű bejegyzések se fontosak annyira és a friss kommenteket se kell kitenni. De! Amit hiányolok például külön pontba szedni a történeteket és rákattintva rögtön az adott történetet adná ki. Sokkal átláthatóbb lenne.

/Történet/

Kérdem én egy 12 éves kislány mikor gondolkodik azon, hogy más gyerekek éheznek és milyen jó neki? Egyik se! Egy 12 éves kislánynak a legnagyobb gondja az életben és gondolatai, hogy mit vegyen fel, mivel játsszon. Ki legyen a legjobb barátja, hogy tetszik e annak a fiúnak akibe szerelmes és stb, stb. Az alap ötlet érdekes, és kicsit félve vágtam neki a történet olvasásának.
Nem szeretnélek megbántani, de a fogalmazásod nem a legjobb, néha össze-vissza írtál és nem értettem semmit se abból, hogy éppen mi történik. De Jazzy a maga módján aranyos, fogalmam sem volt mit akarsz kihozni belőle. A testvérei jó karakterek, szerethetőek!
Csak Jazzy nem úgy viselkedik, mint egy kislány szokott, inkább mint egy tini, ez kicsit fura nem gondolod? Annyira nem volt szerintem katasztrófa a történet, csak érdekes, és fura. De ez nem baj, a történet és az alap ötlet tényleg jó. :)

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation