Anti One Direction

Edytuj post



/Kinézet/

A kinézet úgy rossz, ahogy van. Nem tudom miért, de nekem tetszik, pedig full egyszerű. Semmi plusz szín, csak fekete-fehér-szürke. Mégis tetszik. A méretre vágott képek, a fejléc. Ügyes munka! Belekötni a bemutatkozásba tudok, ha angolul írsz valamit, akkor írd ki utána magyarul is!

/Történet/

00.Szereplők cím alatt található képek nem kellettek volna oda, hiszen oldalt már kint vannak a képek. De még ha egy méretben lennének itt is, sokkal mutatósabb lenne az egész. Őszintén, amikor megláttam a fejlécet, azt hittem Zayn lesz a főszerepben a fiúk közül, hiszen teljesen olyan, mint ha Ő lenne a rajt.
Nekem nagyon tetszik a történet. Talán a vadsága vonz bent annyira. Gratulálok! Talán az nem tetszett bent annyira, hogy Louis elnyomta Jennyt és sosem hallgatta meg. Azt hitte egy csókkal mindent el lehet intézni.  Abba tudok belekötni egyedül, hogy az érzéseket jobban kifejthetnéd, de tényleg csak ennyi! J
Helyesírási hibát szinte nem is találtam bent. A mondatok jól össze voltak rakva és kidolgozva. Szép munka!

Xoxo,
Jennyfer

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation