Without Freedom

Edytuj post



/Kinézet/

Tetszik, talán egy kicsi színt vénnek bele, de semmibe nem tudok belekötni. Egyszerűen úgy jó, ahogy van.

/Történet/

Hiányolom a bemutatást, a prológust. Persze ez valamikor elkerülhető ha a történet első fejezete a bevezető, de legalább egy bemutatkozást írhattál volna.
Az első fejezet egy tökéletes prológusnak felelt meg. Nekem tetszett, ügyesen kitaláltad és kivitelezted.
Elolvastam az egészet és bár ügyesen írsz nekem nem tetszik a történet maga. Én ha fanfictiont olvasok azért teszem, mert szerelemről akarok olvasni egy kis izgalommal megfűszerezve. Ügyesen írsz, van hozzá tehetséged, a képzeleterőd is remek, de én ezt nem tudnám olvasni. Semmi bajom az ilyen történetekkel, de nekem hiányzik a szerelem-ez személyes vélemény. Mások lehet csak ilyet olvasnának a sok csöpögős-mert ilyen is túl sok van- One Direction-ös történet mellett.
Mindenképp folytasd az írást és ha neked ehhez van kedved ezt a történetet sem szabad abbahagynod!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation