Half A Heart [Niall Horan hungarian fanfiction]

Edytuj post

Üdvözlök mindenkit a fedélzeten! Egy új szerkeztő vagyok, Lisa 1D. Mint a nevemből is kivehettétek, Directioner vagyok, így hát a legtöbb 1D-s blogot én fogom véleményezni, mint ahogy ezt is. Enjoy!




Kinézet:


Tetszenek a színek. Szerintem szépen meg is van csinálva a fejléc, de a szélessége a blognak lehetne egy pindurkát nagyobb is.
Az a kis szöveg, ami a történet rövid tartalmát írja le, nem nagyon tetszik. A szövegével, tartalmával nincs is baj, de hogy az irománynak van egy külön fehér háttere, az nem tetszik.
Az se annyira pozitív, hogy a "Rendszeres olvasók" és az "Ahova érdemes benézni" című bejegyzések az oldal alján vannak.
A betűfajta, amivel írsz, nagyon tetszik, a cím is, viszont egy hibát találtam benne. Mégpedig a 48. Részt nagybetűvel írtad, a 47-et, viszont kicsivel, pont úgy, mint a többit. Szerintem írd át, mert ez rögtön szemet szúr az embernek.
Megnéztem a Szereplőket, ahol kicsit sokkolva voltam. Nincsenek ott a képek, helyettük egy nagy felkiáltójellel egy háromszögben találtam szembe magam. Na ez az, ami nálam betesz. Ezen villámgyorsan változtatni kell!
Majd ismét átéltem egy kisebb szívrohamon, amikor láttam, hogy a Fejezeteknél csak a 21.-ig van kirakva. Ezen is változtatni kéne.
És itt van még a listán a Blogarchívum. Nem találtam sehol, de nem ártana egy.

Történet:

Tetszik. Öröm volt olvasni, viszont voltak benne olyan dolgok, ami megkavart. Az elején 100%-osan biztos Hayley a dolgában, hogy ő igen is nagyon szereti Niall-t, a közepe felé pedig már abba sem biztos, hogy lány vagy fiú. Ennyire azért senki nem bizonytalanodik el. Aztán nem gondolod, hogy kicsit logikátlan lenne egy nyilvános helyen megerőszakolni valakit? Szerintem azért ez egy picit hülyeség.
Helyesírási hibák vannak benne, még akkor is, ha átnézed, amit szintén nem értek. Olyan pedig nincs, hogy nem volt kedved átnézni. Az olvasóknak nézed át, nekik segítesz ezzel, mert nem kell találgatniuk, hogy mit jelenthet egy-egy szó.
De ezen kívül szerintem jól megírod, írsz hozzájuk tulajdonságokat, nekem tetszik.
Azért azt eldönthetnéd, hogy az elejére vagy a fejezet után írod-e a saját gondolatodat. Ajánlanám a második verziót, mivel ha telefonon olvas valaki, jobban kiigazolódik. Fogadd meg a tanácsomat, és folytasd, mert januárba írtál utoljára.

Lisa 1D

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation