Védelmezők

Edytuj post



/Kinézet/

Be kell vallanom nekem túl piros, én csempésznék bele egy kis feketét – bár ötletem nincs hova. De igazából ez sem muszáj, mert tetszik. Melissa ügyes munkát végzett, ismét.

/Történet/

Őszintén? Gondoltam, hogy befogod zárni. Pedig kár érte, engem megvettél, tényleg. Ügyes író vagy, tetszik a történeted, az alapötlete is. Valami újat hozhattál volna létre, ha folytatod. Egy fejezeted van fenn, így nagyon nem tudom mit mondani ezen kívül, viszont ennyit leszűrtem. S az egyetlen hibádat is: annyira körülírtál minden mozzanatot, hogy untam, persze nem tudom, hogy a folytatásban is ezt tetted volna, de az első fejezetben így volt. Olyan mintha egy perc alatt játszódott volna az egész fejezet. Szerintem ha folytatnád lenne aki olvasná, szeretem a hasonló könyveket is… (:


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation