A modellügynök

Edytuj post



/Kinézet/

Ne haragudj, de amikor megnyitottam, először be is zártam. Tudom, hogy nem a legrondább amit életemben láttam, de azért na. Szóval nekem az egésszel akadtak problémáim:
1.       A fejléc tetszik, viszont köze sincs a fehér bejegyzés hátteréhez, vagy a barna VIRÁGOS külső háttérhez. Nevetségesen katasztrofális összeállítás.
2.       Fekete a főháttered, ami jól kiemeli a lapok betűtípusát, s a színét – jól néz ki. De a fő háttéren a fehér bejegyzés háttér csúnya.
3.       A modulok címei picik, így lehetetlen elolvasni őket, ebben a betűtípusban. Vagy nagyítsd fel, vagy váltsd le.
4.       A szereplők képei egy méretűek, egyforma keretben vannak, de a betűtípus, betűszín miért nem passzol?!
5.       Ha a helyedben lennék egy méretre vágnám a fejezetek képeit is, s úgy tenném külön lapra.

/Történet/

Tudom, hogy a kinézetben elég sok hibát találtam, s leszóltam, de a történetre egy árva rossz szavam sincs. Az egészet végigolvastam, s imádtam. Tényleg. Nagyon jó a képzeleterőd, remekül írsz, s maga a történet is érdekes, izgi.
Tetszik  a megközelítésed, hogy nem csak átlagos kém, hogy nem csak egy modell, hanem kettő az egyben, s mégsem. A továbbiakban örülnék Harry aktivításának, s annak, ha egy küldetés hosszabb ideig tartana.
Gratulálok az egészhez, bár így utolsó mondatnak megemlítem a legnagyobb hibád: lassan egy éve írod a történetet, de még mindig csak a 4. résznél jársz…


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation