My Dreams

Edytuj post


/Kinézet/

Ez a kinézet kifejezetten tetszik. Szépen harmonizál minden, így nemigen tudok belekötni. Tetszik. Egyedüli hibája a modulsávban a kis betűméret, de ennyi. J

/Történet/

Na igen. Nem szép kezdet ez egy kritikának, de nem tudom mivel elkezdeni. Tudod a blogkülső megnyert, viszont a történeted eleje elvette az életkedvem is. Elena Gilbert a főszereplőd, s számodra ez elég szörnyű, de nézem a Vámpírnaplókat. Szóval megtudom ítélni az egész történetet.
Nem éreztem azt a karaktereknél, hogy teljesen hasonlítanának a sorozatbeli önmagukhoz,viszont a cselekményszálak, maga a történések jók lettek volna. Így maga a történettel nem lenne gondom, de a kezdés émelyítően rossz volt. Olyan szinten, hogy el sem tudod hinni, látszott, hogy kezdő vagy, ezért ha akkor olvasom, valószínű azt a tanácsot adtam volna, hogy hagyd leülepedni, olvasd el milliószor újra, s javítsd ki. Talán neked is feltűnik majd a gondolatok hiánya, a tőmondatok, a rövidség, s a megszerkesztetlenség. Igen ám, de én tovább olvastam, így észrevettem, ahogy jönnek az újabb fejezetek, egyre jobb leszel, s a végére a 103. részre, tényleg azt kell mondanom, hogy tehetséges vagy. Ezért nem szabad abbahagyni, ha valakinek nem tetszik valami!
A sztori közepe közepes volt, észrevettem, hogy több gondolatot viszel bele, viszont még itt is tőmondatokkal írtál, bár elhagytad a túltagolást – gondolok itt az egy mondat egy ENTER gombra -, vagy a cselekmények sürgetését, például az első csókkal kapcsolatban.
A modulsávban leírt bevezetőd nagyon tetszett, viszont lelőte a történet elejét, így az unalmas volt.
Első blognak azt mondanám tökéletes, viszont akkora hibát követtél el, amit nem tudok szó nélkül hagyni, pedig egy olyan ember aki csak fanfictiont akar olvasni nem köt bele. Viszont kiakadtam kicsit. Tudod ha One Direction-t keversz a Vámpírnaplókhoz sírva fakadok. Hahó! Ez a kettős olyan mint a tűz és a víz, nem fér el egymás mellett. Ha az egyikről írsz, ne írj a másikról, legalább is egyben. Ez tényleg személyes véleményem, de Damon a főszereplőd, mégis a fiúk vannak Elenával…
Én a helyedben folytatnám, hiszen látom, hogy olvasnak, s ha új blogot akarsz nyitni, tedd meg, mert tényleg ügyesen írsz! Sok sikert!


Vivi

2 megjegyzés:

Robin írta...

Köszönöm szépen a kritikát. Megpróbálhatom megfogadni a tanácsaidat, de a keverést nem ígérhetem. Ez az egész olyannyira a szívemhez nőtt, hogy nem tudnám elhagyni, de Elena visszatért határozatlan ideig, szóval az 1D egy ideig jegeljük. Azt viszont tudom, hogy a történet eleje elég lapos, mivel újra olvastam, de újra írni már nem merem, mert félek, akkor nem lenne ugyanaz. Még egyszer köszönöm. :)

Vivi írta...

Szívesen, s én sem ajánlom, hogy írd újra. Nekem is vannak régi blogjaim, de azokat így kell elfogadni! (:
Sok sikert a továbbiakhoz! :)

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation