Better than I know Myself

Edytuj post


/Kinézet/

A fejléc fergeteges! Imádom. Viszont a szürke belső háttér nem illik a külső háttérhez. Inkább én egy bézs színt választanék. A szereplő képeket külön oldalra tenném, idézettel vagy infókkal. De ezektől eltekintve tetszik.

/Történet/

A prológus nekem zavaros volt, s nem sokat értettem belőle. Unalmas volt, egészen az utolsó mondatig. Mert azzal bizony felcsigáztál. Általában szeretem ha egy történetet E/3-ban írnak. De úgy érzem most ide nem passzol. Szeretném ismerni Aubrey gondolatait. Az alap ötlet nekem tetszik, s a későbbiekben lehet belőle jót kihozni. De eddig nekem ez unalmas. Bár ez majd a későbbiekben elválik.

Flóraa.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation