Hol volt, hol nem…

Edytuj post



/Kinézet/

Az oldalad kezdetlegesnek néz ki. Szép, szép, de nem annyira. Látom, hogy próbálkoztál, például a fejléced mesés, de nem ehhez a sablonhoz, illene hozzá egy keret. Aztán a moduljaidat szörnyen pakoltad be oldalt. Én a helyedben lejebb tenném a bemutatkozásod, ahogy a rendszeres olvasókat is és feljebb a chatet. Utolsónak a cseréket, majd a szereplőket egy külön lapra. A blogarchívum pedig maradhat ott ahol van, viszont ajánlanék egy fejezetek lapot is.

/Történet/

A bevezetőd nem volt olyan rossz, eléggé felkeltette az érdeklődésem, de nagyon zavar valami. Amitől csak néztem, ugyanis egy ilyen kis szövegben nagyon feltűnő volt, hogy a de tagadószó után vesszőt pakolsz, pedig nem kell. Egyszerűen csak javítsd ki, most!
Az első fejezetedben kicsit kiakadtam, de most komolyan, miért emlékezne egy csecsemő arra, ahogyan megszületik? Nevetséges!
A történeted alapja izgalmas és nagyon jó, de én kicsit több időt fordítanék a fogalmazásra, kielemezném mit gondol a főszereplőd, ahogy gondolkozik és rájön valamire, a kutatásokra sokkal több energiát kéne fordítanod, csavarnod kéne a szálakat, s jobban leírnod őket. A fantáziád remek, de a leíró részek hiányoznak a történetből, hosszabb, érzelmesebb fejezeteket kéne alkotnod.
A helyesírásod is hagy némi kivetnivalót, ugyanis a de után nincs vessző, ahogy a párbeszédeknél  nincs pont . Például: - Köszönöm anyu – mosolyogtam rá szívből.
Én a helyedben folytatnám, mert jó, de többször elolvasnám amit írok, hogy feltűnjenek neked is a hibáid.


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation