Amit a szív diktál.

Edytuj post



/Kinézet/

Őszintén be kell vallanom, hogy nem tudok mibe belekötni, nekem nagyon tetszik. Az egész szép, egyszerű és letisztult, olyan megnyugtató. Egyetlen egy hiba van, hogy a rendszeres olvasók modulod hiányzik, ha ezt pótolod nem lesz gond.

/Történet/

Először is az első bejegyzésedben – a szereplők felsorolása – ki kell javítanod a neveket, ugyanis olyan betűtípussal írtad őket, amit nem mutat az internetem. A másik észrevételem még így ide előre, hogy az írásjelek után hiányzik a szóköz, ezt kijavítanám már most, még az elején.
A történeted az elején jár, de leszűrtem, hogy ebből érdekes történet kerekedhet, hiszen ügyesen írsz, de egyedinek kell lenned. Mostanában nincs sok eredeti alkotás, ha az a szándékod, hogy utálják egymást, majd jót szexelnek – elnézést –, akkor hagyd és írj olyat amit teljesen te találtál ki. Ugyanis ezek a történetek mind könyvekben, mind fanfictionokban megtalálhatóak. Bár azt nagyon értékelem, hogy itt egy kislány is a képben van, édes párost alkotnak az édes anyukájával. Ezen felül én szurkolok, mert tehetséges vagy.
Még egy tanács, s már be is fogtam. A párbeszédeknél a kötőjel előtt nincs pont.
Hibásan: „ - Bunkó. - nézek rá dühösen…”
Helyesen: „- Bunkó - nézek rá dühösen…”
Sok sikert a folytatáshoz! (:

UI.: A blog címéből elhagynám a pontot, mert helytelen. 


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation