Sophie Taylor világa

Edytuj post


Kinézet: Értem mit akartál, azt hiszem. Elvégre a Lángolás címhez valami vörös illik, a baj csak a kivitelezéssel van. A háttér mozaikos, valószínűleg így kell kinéznie, de akkor sem szép. A fejléc maga a katasztrófa, a képek el vannak nyújtva, össze-vissza vannak benne a színek, csak egymásra dobáltál néhány képet, aztán ráírtál egy szöveget az első betűtípussal, amit találtál. Erősen javaslok egy teljes design átalakítást az egyik tényleg jó (!!) kritikás blogról. A modulok sorrendje rendben van, és annak is örülök, hogy csak az egyik oldalra raktad őket, mégis valahogy olyan zavaros az egész blog. Mondjuk a szavazásokat lejjebb rakhatnád. Ami először kiszúrta a szememet, az az, hogy rengeteg lap van. Minek? Csinálj egy lapot További blogjaim, írásaim vagy valami ilyesmi címmel, és oda mehet minden. Akkor nem kell három sorba benyomorgatnod minden egyes lapot.

Történet: Az alapötlet tetszik, és már a Prológusban rájöttem, hogy valójában jól írsz, és ezt a fejezetekben is bebizonyítottad. Plusz pont, amiért Eve-nek hívják az egyik szereplődet, csókoltatlak! (Angolosítva az én nevem is Eve :D) Szóval összességében jól írsz, a történet érdekes, gratulálok mindenhez, csak egy design átalakításra szorul a blog, mert ha magamtól tévedtem volna, előítéletesen rá is mentem volna az x-re.

Justagirl

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation