Like an angel in disguise

Edytuj post

Like an angel in disguise


Kinézet: 
Rákattintottam, és azonnal megtetszett. A fejléc szép, egyszerű, nincsenek benne oda nem illő színek, a háttérhez tökéletesen passzol. A szereplőket jól kivágtad, megszerkesztetted.

Helyesírás: 
Hiba az sehol nincsen, maximum egy elírást láttam, azt hiszem kimaradt egy betű, de ez nem fontos. 

Történet:
Szerintem ez egy siratós történet lesz. Olyan, ami után az emberek elkezdenek gondolkodni, hogy eddig mit rontottak el az életükben, és miért nem lehetnek részesei egy olyan érzésnek, amit te leírsz. Nagyon jól fogalmazol, azonnal megfogja az embert, ahogyan a történet is. Sajnos még csak a prológus van fent, meg a bevezetés - ami szintén nagyon tetszett -, ezért nem tudok többet írni. Kíváncsi vagyok a folytatásra, szóval sok sikert!

Milla.

/Kinézet/

Nekem nagyon tetszik. Egyszerű és szép. De túl széles a főháttér, feleslegesen. A helyedben kisebbre venném és máris jobban mutatna az egész külső.

/Történet/

Nem tudok mit írni. Egyszerűen csak az jut eszembe, hogy ügyes vagy, tehetséges és remek blogot fogsz kiadni a történeteddel. Nem volt valami figyelemfelkeltő a prológusod, de nem untam és lejött belőle, hogy kitudod fejteni a gondolataidat. Szerintem nagyon érdekes történet fog ebből kikerekedni. Sok sikert a továbbiakhoz!


Vivi

2 megjegyzés:

D. Domino írta...

Sziasztok!
Köszönöm szépen a kritikát, a főhátteret csökkentettem, a többit pedig hagytam. :) A dicsérő szavakért is köszönet, jól estek a hullámvölgyeim után. Nem terveztem hosszúra a dolgot, de mégis meg fogom írni, mert ez valóban szívből jön...:)
N.Domii, xx

Vivi írta...

Szia!
Sok sikert hozzá! (:
Vivi

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation