A vég

Edytuj post



Kinézet: Mikor megnyitottam a blogodat, tudtam, hogy egyszer már jártam itt. Nagyon ismerős volt… Aztán megnéztem a cseréidet, és megtaláltam a blogomat, szóval igazam lett. Na, a kis kitérő után térjünk rá a blogodra. A kinézet már akkor is tetszett, ahogy részletesebben megnéztem, csak még jobb lett. Egyedül annyi, hogy a modulok címét írhattad volna valami szebb betűtípussal is, de egyébként semmi másba nem tudok belekötni. Ja, és külön köszönöm, hogy én dönhetem el, mikor indítom el a lejátszót, megspóroltál nekem egy újabb szívrohamot.

Történet: Újabban szokásom olvasgatni a chatben, szard le azt a gyökeret, aki írt neked. Utálkozók mindig is lesznek, és még mindig nem jöttek rá, hogy a chatbox mutatja az IP címüket, szóval könnyen ki lehet találni, ha három névről írnak. Ami a történetet illeti, a Prológus már akkor is megfogott, de azóta sem kezdtem neki a történetnek. Viszont most elolvastam, és nagyon tetszett! Egyébként is imádom a természetfeletti blogokat, és jól is fogalmazol, szóval csillagos ötös.

Justagirl

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation