Evelin B. photography

Edytuj post

Evelin B. photography 



Kinézet:

Szerintem a fejléc dizájnos, és illik is a fotózós témádhoz. A modulokat nagyon jól megoldottad. Nem tudok semmibe belekötni, szép.

Bejegyzések:

Én alapból odavagyok a fényképezős dolgokért, milliónyi képet tárolok mindenhol, ugyanilyen stílusúak, mint a tiéd. Azt hittem először, valami telefonnal fotózott homályos képeket fogsz felrakni-már láttam ilyen oldalt-, de kellemesen csalódtam. Nagyon szépek a képek, a kivitelezés is, leírtad a szerzői jogokat, nem találtam idegesítő dolgokat, például helyesírási hibákat. 
Szerintem írhatnál magadról néhány szót egy menüpontban, pl. hány éves vagy, miket csinálsz szabadidődben a fotózáson kívül, valószínűleg a látogatóid kíváncsiak lennének rád.
Mivel ez nem egy sztoris oldal, nem tudok mást írni. Tényleg nagyon megtetszettek a képeid, csak annyit tudok mondani, így tovább!

Milla.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation