The tour with the Band

Edytuj post


Kinézet: Nagyon jó, szinte semmibe nem tudok belekötni. Esetleg abba, hogy a fejlécre nem illik az Újra itthon cím. A betűtípussal van gondom, de tényleg, még azt sem lehet rá mondani, hogy rossz, ez csak az én ízlésem miatt van. A blog idézete modul alatt lévő szöveget sorkizártra állítanám, úgy kicsit szebb lenne. 


Történet: Oké, mondjuk úgy, hogy elegem van belőled! Öt blogod van, abból csak hármat olvastam, de biztos vagyok benne, hogy az a két blog is amit nem olvastam, ugyan olyan rohadt jó, mint amikhez már volt szerencsém. Komolyan. Először olvastam az Only one camp...or not?-ot, aztán a One way to love-ot. És most itt van ez. Úgy tűnik, te képtelen vagy rosszat alkotni. 
Elolvastam a prológust és meg kell mondjam, nem fogott meg. Már abból kifolyólag sem, hogy Eleanor van a fejlécen, bár a történetben nem Eleanort alakítja. Sablon sztorinak indult, bár azt is el tudom képzelni, hogy a tiéd volt az első ilyen blog és mindenki más rólad másolta. Szóval adott egy lány, aki valamilyen úton-módon -jelen esetben arról van szó, hogy stylist szeretne lenni- kapcsolatban áll a fiúkkal. Ismerő őket, jól elvannak, ahogy ezt le is írtad. Aztán következik a váratlan fordulat, a fiúk magukkal hívják turnéra, a lány nyilván elmegy és akkor hát a nagy durranás ugyebár a szerelem, ami Louis Tomlinson formájában vágja pofán. Normál esetben nem olvasnék ilyen történetet...de te jól írsz és hát valahogy meg kell írjam a kritikát. Szóval, a te történeted is olyan mint az enyém. Unalmas prológus, de a történet pörög ezerrel. Összességében ez egy könnyed történet humorral és romantikus pillanatokkal. Kíváncsi vagyok mellesleg, hogy mit tartogatsz a II. évadba, ugyanis már a cím elgondolkodtat. Megnéztem a trailer videót és nagyon-nagyon tetszik! Valószínűleg megnézem még egy párszor. Én azt mondom, érdemes belekezdenek, bízok benne, hogy ez is olyan jó lesz mint az előző évad volt.
Ha új blogot akarsz kezdeni, vagy valamit folytatni akarsz, vagy ha már csak az írásról van szó, akkor a te esetedben azt mondom, hogy hajrá! Abba ne hagyd! 


Heylin.

1 megjegyzés:

D. Domino írta...

Szia!
Most látom csak, elkészült a kritika. Izgatottan kezdtem el olvasni, mert valahogy mindenkitől félek - ha véleményezésről van szó. Csak egy szó: köszönöm! Mikor elkezdtem olvasni és láttam, hogy "Oké, mondjuk úgy, hogy elegem van belőled!", úgy megijedtem... nem mertem tovább olvasni. :D De aztán elolvastam és folyamatosan nőtt a vigyor az arcomon. A prológust (vagyis a bevezetőt) valószínűleg át fogom írni, ezen már gondolkodtam. Amúgy a blogvideó pedig saját készítésű, majdhogynem legelső blogvideóm... :D
És a végére pedig, ha kezdenék új blogot... megdöbbentem, mikor azt írtad, hogy ne hagyjam abba. Titkon megsúgom még van két blogötletem, de erősen gondolkodom rajta, hisz sokak szemét már igencsak szúrom ezzel a sok cuccal... mindegy.
Köszönöm még egyszer és bocsi a regényt! xd :)
domii, xoxo

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation