Double Game

Edytuj post



/Kinézet/

A fejléced a maga egyszerűségével megnyerte a tetszésem, szerintem jól néz ki, a háttérrel együtt. Egyedül ez a sablon nem jön be, olyan hülyén néz ki így, ezekkel. Szerintem a sablont cseréld, a többit tartsd meg!
A szereplőidnél az idézeteket nem így kell írni! Helyesen: "Ez az én életem, senki és semmi
nem akadályozhat meg. „ - Faith Ross Figyelj a szóközökre, s a mondat végi írásjelekre, idézőjelekre.

/Történet/

A prológusod után fogtam a fejem. Összességében érdekes volt, s tetszett az alapötlet. De a kivitelezés! Szörnyű volt. Az egész tőmondatokból állt, amik külön sorban, bekezdésben szerepeltek. Könyörgöm, belehaltál volna ha egymás mellé íród őket, s összetett mondatokban? Gondolom igen. A továbbiakban szintén ezt a hibát vétetted. A folytatás tartalmilag a nullát verdeste. Remélem ezt visszaolvasva te is érzékeled. Például az első fejezetben a visszaemlékezés felesleges volt. Ez tipikusan egy unalmas első nap, két mondatban ellehetett volna intézni. De tudod mit? Én megoldom neked: Emlékszem a megismerkedésünkre, teljesen hétköznapi volt: mellé ültem le az iskolában, padtársak lettünk, s legjobb barátnők, akkortól kezdve, örökre. A többi is csak arról szólt, amit tudtunk a prológusodból. Bár nem akkora baj, de unalmasak voltak. Nem voltak kifejtve az érzések, s kevés volt a leíró rész. A helyedben ezeken javítanék! A rokoni szálat Louis-val meg sem említtem már, mekkora sablon…
A fejezeteidben a tőmondatok után ott voltak a vesszőhibák, a szóközök hiánya, szóismétlések,  mondatvégi írásjelek helytelen használata. Ha valaki magának feltesz egy kérdést – az első fejezetben volt erre példa – akkor kérdőjel kell a végére. Ezért kérdés!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation