Love Peace & Perfect Castaway

Edytuj post

Love Peace & Perfect Castaway



Kinézet: A képeket csúnyán linkelted be a fejezetekbe, megszakították a szöveget, és ezzel az egész összképet elrontották. A fejléc már akkor nem tetszett, amikor először kattintottam, és az egész olyan csúnya, fekete. Ha folytatni szeretnéd az írást, mindenképp változtass.

Történet:
Elolvastam az első fejezetet, és majdnem a billentyűzetbe vertem a fejemet, annyira sablonos volt, ráadásul egy mondatot nem bírtál helyesen leírni... 
Két hét London, és már az első nap összefutnak a srácokkal, majd összehaverkodnak velük, és haza is viszik őket? Kérlek... Egy részt nem lehet úgy befejezni, hogy félbehagysz egy mondatot. Nem értettem, hogyha Magyarországról jöttek, miért van külföldi nevük?
Nem tudtam eldönteni, hogyan csináljam meg a hajam, úgy hogy eldöntöttem, hogy sehogy sem csinálom meg, hanem hagyom olyan tépetten, ahogy volt, az úgy is olyan…:$( rátok bízom, hogy szerintetek milyen:$)
ez mi? Mi az a pirulós jel? Írd le rendes szavakkal, ez így :$$$ NEVETSÉGES:$$$ :*
Valahogy gondoltam, hogy a harmadik fejezetben meg akarja erőszakolni egy részeg csávó, és Niall azonnal megmenti, majd bocsánatot kér tőle...
Volt ez a cikk az újságban a hatodik fejezetben.  Na, ott kiakadtam. Az újságírók honnan a francból tudják a lányok nevét, és a fiúk mikor adtak interjút? Hetedik fejezet, első rész, Harry szerelmet vall két napi ismeretség után, és örökre a lánnyal akar lenni. Jézusom, milyen szürreális. Szintén ebben a részben vagy ötvenszer leírod egymás után a "vadul" szót...
Oké, itt abbahagytam az olvasást, rohadtul elegem volt, és a tizenharmadik fejezetre kattintottam, hogy megnézzem, fejlődtél e. Hát nem. Ugyanolyan rossz, mint az elején volt, a történet sablon, a karakterek buták, irritálóak.

Helyesírás:
Ilyen menüpontot általában nem írok, de most nem hagyhattam ki. ROSSZ, ROSSZ, ROSSZ!! Avval?--> Azzal. A vesszőket csak úgy találomra raktad be, hogy legyen valahol vessző, de komolyan, inkább ne lett volna. Előlem bújkáltál, a saját házamba?--> házamban!!! A fiú szót hogy a büdös francba tudtad ennyiszer elírni? FIÚ, nem pedig FIU!!

Szerintem zárd be a blogodat, hiába írod valami barátnődnek, szerintem talál jobbat is. Nem sok embernek mondok ilyet, de akinek ennyire nincsen tehetsége az íráshoz, az inkább ne égesse a többi Directionert. Ha majd úgy gondolod, tudsz rendesen írni, normális történetet kitalálni, és helyesen írni a szavakat, mondatokat, akkor kezdj bele, de addig semmiképpen sem ajánlom, mert ezt kínszenvedés volt elolvasni.
Remélem nem bántottalak nagyon meg, de te kértél kritikát.

Milla.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation