Stay Alive

Edytuj post



Kinézet: Lehet, hogy menő, meg különleges és egyéni, de nekem nem tetszik. Miért villog a fejléc? Szerintem szép lenne mind két változat, a színesebb is, meg a másik is, de ne így, gif formájában! A háttér egyáltalán nem illik a bloghoz. Egyszerűen nem odavaló én valami világosabbat választanék a helyedben. Nem értem, hogy az online modul miért van az oldal tetején, engem speciel hidegen hagy, hogy hányan vannak fent nálad. Ha könyv lenne és a verseny plakát mehet az oldal aljára, mert senkit sem érdekel és fölösleges. A chat színei nem igazán illenek az oldalhoz, csak szürke színből áll, a linkek színe piros nem értem miért. Változtasd meg! Rendszeres olvasók mehetnek feljebb, az jó ha szem előtt van, hogy ne kelljen keresgélni annak, aki fel akar iratkozni. Nem ártanának rendezett képet és én nem írnék hozzájuk ilyen kis bemutatót. Még mindig haszontalannak tartom. A modulok címei lehetnének feltűnőbbek. A bejegyzésben a szemszögeket is jobban feltüntethetnéd, néha váltasz napszakot, vagy eltelik egy kis idő és azt csillagokkal választod el, az oké. De igazítsd már őket középre az istenit! Miért nem sorkizárt a szöveg? Istenem! Most nézem csak, hogy nem is te csináltad a kinézetet...Üzenem kedves IR*-nek, hogy ha nem tud kinézetet normálisan megcsinálni, akkor ne nyisson olyan blogot, ahol rendelni lehetne. Amúgy nem értem, a saját blogotokon (most IR*-hez szólok) a kinézet gyönyörű, akkor más blogján miért nem tudod úgy megcsinálni? Mert ezen a blogon olyan, mintha egy amatőr csinálta volna...

Történet: Igazából a prológusod nem fogott meg. Az a tipikus "Csá, Bözse vagyok, 17 éves, nem tudom mi az a szerelem de most majd kiderül" című bemutatkozást olvashattuk tőled is. Nem csípem az ilyesmit. Úgy érzem, hogy nincs teljes egészében felvezetve az egész, szükségszerűen közbe bökted, hogy "Ja és hát még nem is mondtam..." én nem így kezdenék bele egy mondatba... Ha már prológus, akkor ne úgy írd, mintha akkor abban a percben jutott volna eszedbe... Én ezt visszaemlékezés szerűen írtam volna, hogy az anyját megölték. Az meg mittudom én, kiderülhetett volna az első részből, hogy ő is rendőr volt, akár csak az anyja. Oké, az utolsó mondaton szakadtam, bocsi. Nem szokásom smiley-t írni a bejegyzéseimben, de most muszáj. Szóval: XDDD. "Visszatérve a karrieremhez, remélem, hogy hétfőtől igazán meg fog változni az életem és elkapom végre a gyilkost". Nem tudom tudod-e, hogy az autópálya rendőrök mivel foglalkoznak, de azt ajánlom, hogy nézz utána. Kicsit vicces csak, hogy az autópálya rendőrségen akarja elkapni az anyja gyilkosát.
Az első rész számomra borzalom. Már úgy kezdődik, hogy három kérdőjel egymás után a mondtad végén. Nem tudom miért úgy írsz, hogy raksz egy szóközt, a pontot vagy a vesszőt és megint egy szóközt. Irritáló. Megint három kérdőjel... Minek? Elhiszed, hogy egy kérdőjelből is megérti az olvasó, hogy az kérdés akar lenni? Van amikor mondatvégi írásjelet sem raksz. Vannak helyesírási hibáid, nem jó helyre teszed a vesszőket, vagy egyáltalán nem is teszel. Úgy mindössze 5 sorban intézted el azt, már mindjárt rögtön az első fejezet elején, hogy a csaj szakított a pasival. Aztán újabb 5 sorban leitattad a bárban. Tudod ezt érdemes lett volna kifejteni, egy csomó mindenről írhattál volna, de nem. Neked elég volt annyi, hogy "Elmentem egy Los Angeles-i bárban és le ittam magam toniccal." Mondhatom, elég bő szavú vagy. Eszméletlen rövidek a részek. Én vagy négyszer- ötször hosszabbakat írok. Ha már ilyen tömörek a bejegyzéseid, nem kellene két szemszögből írnod őket. Van amikor háromszor is szemszöget váltasz! Ne tedd! A történetvezetésed nem jó, nagyon sietsz, egy csomó dolgot ki lehetett volna ragadni és érdekesebbé tenni a történetet, de nem tetted. A történeted jó lenne, csak maga a kivitelezés rossz.
Oké, hogy kedves legyek annyit hozzáteszek, hogy olvastam már rosszabb, sokkal rosszabb blogot és ne vedd a szívedre, ma rossz napom van. Azért az első és az utolsó közzétett rész között észlelhető a javulás, úgyhogy ez mindenféleképpen pozitívum. 

Heylin

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation