Brand New Feeling [1D fanfiction]

Edytuj post

Kinézet: A kinézeted egyszerű és szép, nem sok mindenbe tudok belekötni. A fejléced is tetszik, bár szerintem egy kicsit keskeny, én magasabbra csináltam volna, de ez mellékes. A blogarchívumot tedd feljebb, mondjuk a rendszeres olvasók alá. Külön örülök neki, hogy a szereplők képei méretre vannak vágva, bár azt nem értem, hogy akkor minek kell nekik még egy lap is felül. Az egyiket szedd le.

Történet: Az alapsztorival én még nem találkoztam, bár az is igaz, hogy igyekszem kerülni a The Wanted-os blogokat. Amit nem értek, hogy An miért lakik velük? Gondolom, a barátnője, de akkor is. Nincsenek ennek a lánynak szülei? Vagy leégett a házuk? Miért kell minden történetben a barátnőnek a főszereplőnél laknia? Továbbá azt sem értem, hogy az egész The Wanted mit keres ott. Nem tudtam meg szinte semmit a szereplődről, egyből a dolgok közepébe vágtál, én meg csak kapkodtam a fejem, hogy most akkor mi van? Aztán meg nagyon kapkodsz. A lányok mennek az utcán, hopp egy One Direction, bemennek egy boltba, bumm, két perc alatt egy új legjobb barátnő. Nem tudom, te hogy vagy vele, de én nem szoktam kávézni hívni az eladókat, akármilyen kedvesek is, ennél kicsit életszerűbbet is kitalálhattál volna. Ugyanígy az 1D koncert is… tudom, kézenfekvő lehetőség, de szörnyen sablonos! Ettől eltekintve most nem kapsz nagy kiakadást. Bár nem értem, hogy a The Wanted minek kellett oda, szerintem a lányok egyedül is el tudtak volna menni, azért a balhé valamennyire feldobta (bár én megírtam volna végig, érdekes szóváltás lett volna). Azért azt mondjuk nem nagyon hiszem, hogy csak úgy elkezdenek veszekedni koncert helyett, de mindegy. Mellékesen megjegyezném, hogy szerintem nyugodtan kiírhatod a káromkodást. Ha nem abból áll az egész blog, és helyénvalóak a csúnya szavak, már pedig egy veszekedésnél azok, akkor írd ki az egészet. Idegesít a csillagozás, nem tudom, mi értelme. Aki elolvassa, annak úgy is leesik, hogy mit akarsz mondani, és ha fel akar háborodni rajta, akkor úgy is fel fog.
Ami a helyesírásodat illeti, a vesszőket rossz helyre rakod, és a párbeszédeket is rosszul írod.
~Nem gondolom. - rázta a fejét…
Helyesen: - Nem gondolom – rázta a fejét…
Továbbá a fogalmazásmódod sem nyerte el a tetszésemet. Nincs bajom vele, sokkal rosszabb is lehetne, de akkor sem az igazi. Egyszerűen fogalmazol, ami jó, de én hiányolom a kicsit mélyebb gondolatokat, a szép, hosszú, kerek mondatokat és a szereplő- illetve érzelemleírást.
Előre is bocsánat, de a történetet nem olvastam végig. Mentségemre szóljon, hogy siettem, mert kicsit el vagyok maradva a dolgaimmal, és nem akarom, hogy összecsapjanak a hullámok a fejem felett. Beleolvastam az utolsó részbe, és örömmel tapasztaltam, hogy ha a helyesírásod nem is, a fogalmazásmódod fejlődött. Így tovább, mert nem lesz ez rossz, csak gyakorlás kérdése.

Justagirl




/Kinézet/

Nem tudok mit mondani. Őszintén szólva eléggé vegyes érzéseim vannak a külsővel kapcsolatban. Szerintem túl fehér, olyan semmilyen. Ha megnyitnám - magamtól - nem fogna meg semmi benne. Túl egyszerű, vinni kéne bele egy kis színt.
A szereplők annyian vannak, hogy oldalról eltávolítanám őket, de a menüpontban méretre vágnám az összest.  A blogarchívumot feljebb pakolnám, s tennék ki egy chatet a modulsávban.  Az utolsó hibád pedig az olvashatatlan betűszínek, képtelenség a fehéren a türkizkéket kibetűzni, a helyedben erre is odafigyelnék, bármennyire jópofa is.

/Történet/

Amikor elolvastam a prológusod kapkodtam a fejem össze-vissza, mert kicsit zavaros volt. Eléggé jónak tartottam az alapötletet, de rohadtul zavart a folytatás.  Feleslegesnek tartottam, hogy a legjobb barátnő ott lakik, hogy a The Wanted ott lebzsel mindig. Az egész sztori el volt sietve, szörnyű helyzeteket teremtettél a főszereplőnek, amik egyáltalán nem voltak életszerűek, így kikészítettek. Nem vagy tehetségtelen, de a részletekre ügyelned kellene, ugyanis a szereplők személyiségei nincsenek kidolgozva.
A helyesírásodról nem akarok nagyon szót ejteni - bár kellene. Ha teheted olvasd át miket írsz le, ugyanis mind vesszőhibáid, mind elírásaid vannak. Nem is beszélve a párbeszédeidről. Istenem! Legalább annyi hasznát vedd annak a hülye nyelvtan órának, hogy megtanulj párbeszédeket írni.

Vivi

1 megjegyzés:

Vivi írta...

Nagyon szívesen! (:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation