Irresistible

Edytuj post



/Kinézet/

Őszintén szólva vegyes érzéseim vannak a külsővel kapcsolatban, mert a háttér – mind a külső, mind a főháttér – tetszik, egyedül a fejléc és a modulsáv okoz gondot. Semmit nem tudok meg a történetről, vagy rólad, oldalt. Nincs idézet, bevezető, de még egy elérhetőség, vagy chat sincs. Ezen változtass! Na, nem azt mondom, hogy tegyél fel kilencven képet, de egy - a bloghoz illő – elférne.
Igen, itt jön a lényeg: a fejléc. Nem tudom hova sorolni, mert nem megy a háttérhez, és nem is egy nagy durranás, egyáltalán nem kell hozzá sok tehetség, s inkább látszik, hogy egy olyan ember készítette, aki nem nagyon ért még hozzá, csak próbálkozik. Ha mégis ez marad, akkor a színeket egyformára állítanám, mert valamelyik kép élesebb, míg a másik halványabb, pedig ugyan úgy ki vannak emelve. A „love story” feliratot, pedig ajánlom, hogy szedd le! Szörnyen mutat rajta, a szívecskével együtt. A helyedben lecserélném az egész kinézetet, hogy minden passzoljon egymáshoz!
A Szereplők bejegyzésnél a képeket vágd méretre!

/Történet/

Ne haragudj meg, de a szereplők bejegyzést nyitottam meg elsőnek, s majdnem be is zártam a blogod, mikor megláttam a főszereplőd vezetéknevét. Egyszerűen nem tudtam elhinni, hogy már megint egy rokoni szál hozza össze a lányt, az 1D-vel. Nem egyedi! Ha nem találkoztál még ilyennel, akkor nyiss meg gyorsan egy blogot, mert minden második erről szól!
A prológusod semmire nem volt jó, még arra sem, hogy bármit is leszűrjek a történetből. Összevisszaságból állt az egész. Még a többieket is megkérdeztem, hiszen lehet én vagyok a hülye, de nem, ők is alátámasztották a tényt, miszerint minden gondolatodat leírtad, véletlen sorrendben, de nem tudtunk meg semmi érdekeset, vagy lebilincselőt a sztoriról. Mellesleg a tőmondatok, ismétlések, a rövidség, sok párbeszéd mind hátrány egy történetnél.
Ahh! A közepébe csaptál, semmi bevezetés nélkül! Egyszerűen szörnyű volt. Csak úgy bevallotta, hogy szerelmes Zaynbe, majd mit ad Isten, ő ezt viszonozza, pedig 3 perce még nőcsábász volt. Kiközösítik a csajt, s nem veszi észre senki, miközben ő úgy néz ki mint Selena Gomez, aki gyönyörű. Szóval könyörgöm, ha legközelebb főszereplőt választasz, csak okosan.
Harry! Istenem, Harryből, egy csöpögős, kis apuci szereplőt csináltál. Ami nem csak, hogy nem illik rá, de még idegesítő is. A túl sok becézése, az érzelgőssége. Persze én sem ismerem, de ilyen azért ennyire brutálisan nem lehet gondoskodó.
Ne szúrj a fejezet közepébe képet, hogy így néztem ki. Mindenki le tudja ezt szűrni, sőt ha csak belinkeled, akkor is.
Ha elkezded Bella szemszögéből a fejezetet, majd átváltsz Zaynre, 5 sor erejéig, írd már ki, hogy megint visszaváltottál Bellára. Bár értelmetlen, felesleges volt, azt a pár sort belecsempészned a szövegbe, ettől Zayn még döntésképtelenebbnek nézett ki, mint előtte. Hiszen ha szerelmes egy lányba, s nőcsábász, akkor tuti bepróbálkozik egyszer legalább nála.
A fejezeted összecsapott volt, irritáló szereplőkkel és még rosszabb cselekményszállal. A végén kiderült, hogy együtt alszanak, s a védelmező bátyó, még meg is engedte ezt Belláéknak, plusz le is feküdtek, ha jól szűrtem ezt le a végéből.
Szerintem bőven van mit kijavítanod, s átgondolnod! Sok sikert ehhez!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation