Don't make me sad...

Edytuj post

/Kinézet/

Egyszerűen tetszik, nincs mibe belekötnöm és nem is akarok. Egyszerű, de jól néz ki.

/Történet/

Oké, azt hiszem mély levegőt kell vennem, hogy egy értelmes mondatot kitudjak nyögni. Nem megy. IMÁDOM!  Nem tudom, hogy hány éves vagy, őszintén? Nem is érdekel, mert tehetséges író vagy. Olyat alkottál, ami kiváló, remek és még sorolhatnám a jelzőket. Magam alatt vagyok, hajnali fél négyig olvastam, ma felkeltem ide ültem és folytattam. Érzem, hogy a szemem be fog gyulladni, ha nem szedem elő a szemcseppemet, így lassan rohannom kell. De muszáj volt ezt megírnom. Elém tettél egy olyan történetet ahol a helyesírás jeles, a karakterek jól kidolgozottak és a cselekményszál, a fogalmazás, de még az érzelmek is a helyén vannak. Ritkán találkozom olyan íróval, történettel, ahol nyomon tudom követni úgy az érzéseket, hogy én is átéljem. Itt megvolt. Csak gratulálni tudok. Új olvasót köszönthetsz az oldaladon.

UI.: Soha nem volt még olyan kritika, ahol csak áradoztam, pedig azért elvétve találtam olyan blogokat, amit a mai napig imádok. De így érzek, szóval bocsánat.

Vivi

2 megjegyzés:

W. Susan írta...

Szia!(:

Először is... húúha. Rendesen tátva maradt a szám, miközben olvastam a kritikádat és...erre egyszerűen nem tudom mit kéne mondanom. A koromhoz visszatérve és válaszolván; 19-et töltöttem be nemrég, szóval jócskán közeledek a bizonyos kerek húszashoz. Örülök, hogy tetszett, ezt teljes szívemből tudom mondani, ahogy azt is, hogy nagyon, de nagyon szépen köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, megírtad a kritikát és elolvastad a blogot!(:

Have a nice day,
Susan:*

Vivi írta...

Szia!
Nagyon szívesen írtam a kritikádat, imádtam minden szavát. Szívesen (:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation