Complicated

Edytuj post



Kinézet: Tetszik ez a fekete-fehér-szürke párosítás, illik a történethez. A blogarchívumot tedd feljebb, mondjuk a rendszeres olvasók fölé vagy alá, mindegy. A fejléccel kapcsolatban fogalmam sincs, mit gondoljak. Tetszik, de valahogy mégsem, mert túl egyszerű, ugyanakkor milliószor rosszabbat is láttam már. A helyedben lecserélném, de ha nem akarod, az sem nagy baj.


Történet: Sok történetet olvastam már, komolyan, de még egyszer sem volta ekkora bajban. Az alapötlet tetszik – bár lassan herótom van ezektől az ’Utálom az 1D-t, mert úristen milyen nyálasak már’ kezdetű blogoktól, de itt illett a történetbe, és nem kellett az első részben azt olvasnom, hogy valami csoda folytán a főszereplő megvilágosodott, és rájött, hogy tulajdonképpen imádja az egész bandát. Mondjuk ha magamtól kezdtem volna el olvasni, akkor szerintem ott bezártam volna, mikor Louis kezében répa volt. Komolyan, az Isten áldjon meg mindenkit, akadjunk már le erről a répa-kanál-kaja-csajok-tükör mániáról a srácokkal kapcsolatban! Visszatérve a történetre, nagyon kevésnek találtam a leírást. Nem a helyszínek és a cselekmények leírását, sokkal inkább az érzelmekét. Tőmondatokban fogalmazol, és 6 rész után semmit nem tudunk a főszereplőkről, mert nagyon ritkán, vagy szinte soha nem írod le, mit érez Lights, vagy mire gondol.
Ami a helyesírásodat illeti, minden pont és vessző elé szóközt raksz, feleslegesen. Elé nem kell, csak mögé, ahogyan most a kritikában is van. Gyakorolj, és lesz ez még jobb is!


Justagirl

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation