Anett történetek

Edytuj post

Anett történetek



Kinézet: A fejléc elmegy, de választhattál volna másik témát, és kisebbre állíthattad volna a szélességet.

Történet:
Az ~Every kiss gets a little sweeter című történetedet kezdtem el olvasni, de úgy éreztem, hiba volt. Egyszerűen tele volt helyesírási hibával, a főszereplő lány hol depressziós volt, hol pedig felhőtlenül boldog, holott a hangulatingadozásaira semmi ok nem volt. Az egyik részben utálta a testvérét, Ed-et, a következő részben pedig már puszival köszönt neki, pedig nem volt szó arról, hogy kibékülnek...  Nem értettem, hogy a One Direction tagjai miért laknak Edék házában, hiszen annyira gazdagok, hogy inkább egy hotelt vennének ki. Sokkal kényelmesebb, és ésszerűbb, valóságosabb megoldás lett volna. Váltogatod a jelen, és a múlt időt, és ebbe a hibába rengeteg amatőr beleesik. Ahogyan te is. 
Kiírtad, hogy "30 perc múlva"... Körülbelül írtál két sort, majd megint kiírtad, hogy "Még 15 perc múlva". Ennek mi a franc értelme volt? Írhattad volna azt is, hogy "Fél óra múlva mentünk értünk az étterembe, hiszen dugóba keveredtünk. Sajnos nem nagyon tudtam választani az étlapon szereplő ételekből, emiatt elment újabb tizenöt perc..." Ha már ennyire fontos neked az idő múlását számolni.
Ez a lány folyton rohangál, ha van valami baja, vagy ha kérdeznek tőle valamit. Nem értem, miért? Beszélni akarnak vele, erre gyorsan feláll, kifut a helységből, elmegy egy másikba, majd fél óra múlva kitalál valami baromságot, hogy miért ment el. Mire jó ez? Ettől nem lesz izgalmas a történet, inkább nevetséges. 
Eleanor is miért lakik náluk? Teljesen össze-vissza van ez a történet...
Abbahagytam az olvasást a tizenkettedik fejezetnél, és a tizennyolcadikra kattintottam, hogy megnézzem, fejlődtél e valamit. De kiderült, azon kívül, hogy lenyomod a space billentyűt a vesszők és a pontok mögött, más nem változott.
Azt írtad: Harryvel azóta sem jöttem össze, mert nem akarok. Egyszerűen a kapcsolat szó megrémiszt engem a mostani korszakomban, így ezt meg is mondtam neki.
Majd két sorral később:Most leginkább arra koncentrálok, hogy bulizzak és pasizzak. 
És még később, ugyanebben a fejezetben: Nekem most egy rossz fiú kell, aki veszélyes.
Na akkor most pasit akar Skyler, vagy nem??
Nem vettem rá magamat, hogy elolvassam a másik történetedet, szerintem ugyanolyan mint ez. Láttam, hogy beszüntetted az írást, és inkább közösen írsz valakivel. Ha majd megint úgy döntenél, hogy elkezdesz egy fanfic-et, akkor először javítsd ki a hibákat, olvasd át ötször, és legyen összefüggés a mondatokban. Mert itt semmi nem volt...

Milla.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation