Silver Scorpion

Edytuj post



/Kinézet/

Őszintén szólva nem tudom mit ne változtass meg a kinézeten. Tudod nem hiába szokták méretre beállítani a fejlécet és a külső háttérhez igazítani. Úgy szép. Itt viszont ez hiányzik. Mindenképp igazítsd meg az egész külsőt. Tegyél bele valamilyen színt. Olyan üres és unalmas az egész.
A szereplők képeit tedd külön lapra, miután méretre vágtad őket, mert annyian vannak, hogy tényleg szükséged van a két modulsávra, csak azzal az a gond, hogy szörnyen mutat, főleg a kis fejléced mellett.
Egy chatet hiányolok, ezen felül a modulsávodban minden meg van, ami kellhet.

/Történet/

Be kell vallanom kicsit zavart, hogy nem volt prológus, ugyanis ez vezeti be a történetet. Persze el lehet hagyni, de itt el kellett volna. Nem voltam tisztában az első fejezet elolvasása után, hogy ki kivel van, mi merre. Nem tudtam meg kb. semmit a főszereplő lányról, se a mindennapjairól. Egyszerűen elsietted. Annyira bele akartál csapni a közepébe, feleslegesen. Zavart az a sürgetés, amit tapasztaltam olvasás közben. Nem tudtuk meg, hogy a lányok miként tudják Spence titkát, vagy, hogy vámpír – ugyanis ez nem volt benne a fejezetben, csak utalás, éjszaka teremtménye. Én nem biztos, hogy egyből a vérszívókra gondolok, bár kicsit egyértelmű, de akkor is hiányoltam ezt a szót. Spence barátnői kedves, érdekes lányok és jól kidolgozott karakterek, de az is hiányzott az elejéből, hogy ők mik? Boszorkányok, szintén vámpírok?
Az jó ha az olvasó várja a folytatást, mert megragadja a sztori, de ezek az apró kérdések, az elején zavaróak. Olyan mintha kinyitottam volna egy könyvet a közepénél és onnan akartam volna elkezdeni olvasni.
A helyesírásoddal nem voltak gondok, de a párbeszédeknél nincs pont. Például: „ - Olyan szótlan vagy Spence – állapította meg Tracy, miközben a szórakozó hely felé sétáltunk az éjszakában. Nem tagadom, hogy eléggé megviselt a James-szel való veszekedésem, de nem akartam terhelni őt a gondjaimmal.” Ha a te barátnőid elmondanak neked mindent, te nem? Olyan furcsa volt ez a mondatod. Nem akarta őt terhelni? Akkor miért is a barátnője? Ha panaszkodom, ha boldog vagyok, akkor is beszélek vele és nem hazudok.
A másik problémám a küllemmel volt, a tabulátorokat szedd ki, mert szörnyen néz ki tőlük a fejezet!
Szerintem legközelebb ne siessd el az elejét és jobb történetet hozol ki belőle!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation