Dark Secrets

Edytuj post



/Kinézet/

A kinézettel semmi bajom nincs. Nagyon jól néz ki. Talán a szöveget sorkizártra állítanám, mert nincs elválasztó vonal a modulok és a bejegyzések között.

/Történet/

A bevezetőd abból állt, hogy a szereplőkről írtál két sort. Nem tudom, én azt vártam, hogy a történetről mesélsz kicsit. De nem, így ez nekem kissebb csalódás volt. Ahogy az első fejezet is. Nem tudom olyan semmilyen kezdés volt. Megismerkedett a srácokkal és filmeztek. Szerintem el kellett volna több leírás, mondjuk a beszélgetésekről és minden hülyeségről. Semmiképpen nem arról, hogy miért kell hazamenni Zoénak.
A felbukkanó szereplőkről ne szúrj be képet a fejezetbe és ne tegyél zárójelbe megjegyzéseket róla, zavaró – Troy-nál tapasztaltam ezt a módszert. A szülői szigor nevetséges volt, nem tudtam, hogy felbosszantsam e magam rajta vagy nevessek. Szerintem ha jó az édesanyámmal a kapcsolatom akkor a nővérem hazugságát, miszerint ittam és buliztam, megtudtuk volna beszélni. Alexa pedig ott ásta el magát nálam, mikor a SEMMIÉRT – te sem tudod miért írtad azt, amit – hazudott a szüleiknek. Ha nem tudsz normális miérteket kitalálni valamilyen tettekre, inkább ne írd meg, mert felidegesíti az olvasót.
Az alap ötlet tetszett és a kivitelezés is, az előző kisebb hibákra azért hívtam fel a figyelmed, hogy többet ne forduljon elő, bár ahogy olvastam a fejezeteket, egyre jobb lett a stílusod, a fogalmazásod. Most már több a leíró rész és a párbeszédek is csökkentek, de sajnos így a fejezetek is rövidebbek lettek. De nem baj! A lényeg, hogy javulsz és egyre jobb leszel!
A helyesírásodról egy szót ejtenék még:  „-Nem vagy vicces- ,,nevetett"- na mindegy. Holnap hatra gyere ide, vagy itt hagyunk. Szia!” Észreveszed, hogy mi a hibád? Gondolom nem. Így helyes: „-Nem vagy vicces - ,,nevetett". - Na mindegy. Holnap hatra gyere ide, vagy itt hagyunk. Szia!” Remélem felfog tünni a szóköz a vicces után, vagy a na, nagy n betűvel. Ha új mondatot kezdesz mindig nagy betűvel kell kezdened, tök mindegy, hogy előtte beszúrtál valami leíró részt.
Egy jó tanácsom van még: ha bemásolsz egy szöveget valamilyen blogról, akkor a „Beillesztés egyszerű szövegként” – re érdemes kattintanod, így nem látszik a fehér, vagy más színű háttér.


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation