Pretend It's Ok

Edytuj post


/Kinézet/

Be kell vallanom, hogy nekem ez a denevéres, virágos, bármilyen háttér, nem nagyon tetszik, de remekül passzol a fejlécedhez, így ne cseréld le, csak megemlítettem. Ezen felül a modulsávod rendben van, szóval a kinézet így pont jó.

/Történet/

Az ötletért csillagos ötöst érdemelsz. Egyszerűen annyira örültem, mikor elolvastam a bevezetődet. Egyből megfogott, mert eredeti és nem valami agyonhasznált sablon. De a prológusodban eléggé fennakadtam azon, hogy a tényt, miként hozzá kell mennie Yasmine-nek egy családi
barát fiához, három éves korában közlik vele. Szerintem ez kicsit furcsa, s hülyeség volt. 3 évesen azt sem tudtam, hogy hogyan születtem.
A helyesírásod jó, de vannak elírások. Pontok, vesszők és kis-nagy betűhibákat találtam, de ezek csak figyelmetlenségek.
Egy valamit kell megjegyeznem, ami a főgond az egész sztoriban: kicsit izgalmasabbra kéne venned a figurát. Ebből a történetből rengeteg szenvedélyes jelenetet ki lehetne csavarni, amik hiányoznak belőle. Plusz most már tegyen valamit Yasmine, Zayn megszerzése érdekében, mert kezdtem unni, hogy ide-oda lökődik őket a  többiek.
Őszintén be kell vallanom, hogy a történeted nagyon jó, s szereztél egy új olvasót! Gratulálok, és várom a folytatást!(:


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation