Küzdj az álmaidért!

Edytuj post



/Blogról/

A blogod külseje nagyon szép, de túl széles. Én a helyedben átállítanám, úgy sincs oldalt semmi. Ezen felül csak gartulálni tudok! Ügyes blogszerkesztő vagy, korrekt – ahogy olvastam az információkat – és remek idézeteket találsz. Oldalt a moduloknál örömmel tapasztaltam, hogy van egy címkekereső, így én is kedvemre nézelődhettem, nem csak céltalanul. Nekem tetszik az oldalad és ha nem bánod megosztanám veled innen, a két kedvenc idézetemet.
 „Amikor beszélgetsz vele éjjel-nappal, de tudod, hogy úgysem érsz el nála semmit, az olyan, mintha kívülről nyalogatnád a nutellás üveget : nyalogathatod a végtelenségig, de sose érzed meg a nutella ízét...”
 „Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott...”


Vivi

2 megjegyzés:

Ranna írta...

Köszönöm szépen, megfogom fogadni a tanácsaidat és örülök, hogy tetszik a blogom! :)

Vivi írta...

Nagyon szívesen (:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation