Nothing left to lose

Edytuj post



/Kinézet/

Nagyon, de nagyon tetszik. Viszont három apró hibát találtam. Az egyik, hogy az információknál van egy elírásod (fogadjom). A második pedig a blogarchívum, legalul van és nem fogják megtalálni a fejezeteket. Szóval sürgősen hozd feljebb, vagy készíts egy fejezetek lapot.
Az utolsó pedig a másolt szövegeid, a díjaknál, ha beilleszted ügyelj, hogy ne legyen fehér a háttér, mert csúnya és engem irritálnak az ilyen hibák, de ezért elnézést, szőrös szívű vagyok.

/Történet/

Be kell vallanom a bevezetőd tetszett, de nem volt egyedi ötlet. Egy lány, aki sztár akar lenni, de mégsem. Nem tűnt nagyon megkapónak az egész sztori, annak ellenére, hogy jól írsz, s nincsenek helyesírási hibáid. Viszont tovább olvasva meg kell mondanom, hogy elismerésem. Elég jól összehoztad a dolgokat, azon felül, hogy egy olyan sablon dolgot használtál – ami a szappanoperákban van, vagy filmekben található –, hogy csak pislogtam mi sül ki belőle. Remek ötlet. Innentől már csak arra kell figyelned, hogy megtartsd a főszereplő lányod ártatlanságát, de mégis megkapó és erős személyiség legyen. Ugyanis az izgalom megvolt, de felőle nem éreztem semmi pluszt, a karaktere átlagos. Ezen sürgősen javíts, s a történeted ötös lesz.


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation