I'm the captive of my book

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem nagyon tetszik. Letisztult és szép az egész, bár a lapok betűtípusát módosítanám olyanra, ami szépen írja az ő betűt, s található az ábécéjében. Plusz a fejezetek előtt ne olvadjon bele az olvasókkal közölt beszéded a részekkel.

/Történet/

Be kell vallanom, hogy a prológusod után már fel is iratkoztam a blogra, ugyanis egyedi, nem fanfiction és elképesztően jól van megírva. Nem tudok mit mondani az egészre. A karaktered – főszereplő lány – már itt ki volt dolgozva, pedig semmit nem is igazán észleltünk belőle, de úgy éreztem, hogy már itt egy megkapó személyiség. Na és az ötleted fenomenális, olyan amit nehéz megvalósítani, de azt hiszem te képes leszel rá, mert nagyon jól fogalmazol. Tetszett az egész blog, a fogalmazás és az ötlet. Egyetlen kis hibát tudnék felhozni, az is a párbeszédeknél van: „-Apáddal?-nevetett tovább-Felejtsd el apádat! Apád egy csődtömeg volt! Beteg, gyenge! Meg kellett halnia.”
Kijavítva (az írásjelre, s a szóközökre figyelj): „- Apáddal? - nevetett tovább. - Felejtsd el apádat! Apád egy csődtömeg volt! Beteg, gyenge! Meg kellett halnia.”
Gratulálok, szereztél még egy olvasót!

Vivi

2 megjegyzés:

Leona Goldwin ∞ írta...

Köszönöm szépen a kritikát, és hihetetlenül örülök, hogy tetszett! :))

Vivi írta...

Nagyon szívesen, én pedig annak örülök, hogy így rátaláltam a blogodra!(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation