Nobody Compares to You!

Edytuj post



/Kinézet/

·         Rendelj egy fejlécet, mert üres nélküle a blog!
·         A háttered tetszik.
·         Túl széles a blog, feleslegesen. Nem kell két modulsáv hiszen az egyikben nincs semmi. Elég egy.
·         A modulokhoz pár dolgot igazán tehetnél. Egy chatet, képet vagy idézetet, ami a történetre vonatkozik.
·         A szereplők, s mellékszereplők lapjainak a címe olvashatatlan, nagyítsd fel a betűtípust.
·         A szereplőid képeit – az összest – vágd egy méretre.
·         Ez pedig csak egy jó tanács: tűntesd el Palvin Barbit a blogodról, mert tömeggyártmány, ha ő a főszereplő.

/Történet/

Én a helyedben kiírnám, hogy kinek a szemszögéből olvashatjuk a fejezeteket, mert kicsit zavaró volt az egész, hogy nem volt feltűntetve a főszereplőd neve.
A bejegyzéseidbe ne szúrj bele, főleg ne középre képeket! Mert még ha oda illő, akkor sem mutat jól. Inkább oldalra, s egyméretűeket.
A bevezetésből hiányoltam, hogy most ők magyarok vagy angolok vagy ki a csudák? Ugyanis magyar rádiót hallgattak, de angol nevük van! Most ez akkor mi is?! Oké, persze kutakodtam, s rájöttem, hogy Magyarországon vannak, laknak, de a neveket akkor sem értem. Zavaros volt. Az pedig, hogy a fiúk meghívás nélkül – ezt szűrtem le – vannak egy házban, ahol a két lány nyaral: lehetetlen! Úgy jött le az egész, hogy hívatlanul vannak ott, míg a lányok nem, s csak betörtek oda. Persze ez tuti nem így van, vagy nem tudom, lehet én vagyok sötét.
Szerintem kicsit furcsa, hogy kedvelik a One Directiont, velük nyaralnak, s egyből fesztelenül viselkednek előttük. Azért mégsem mondok el mindent egy vad idegennek.
Voltak olyan részek, ahol hiányoztak a kötőjelek, szóval figyelj erre. A helyesírásod jó.
Én a helyedben a részletekre figyelnék oda, mert már most feltűnt, hogy míg te tudsz mindent, az olvasók nem. Szóval az alap dolgokat azért írd bele az elejébe.


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation