My secret diary ~

Edytuj post



/Kinézet/

Őszintén szólva nekem magában tetszik az egész. A fejléced feldobja a blogot, viszont a külső háttér, nem a kedvencem, de itt eléggé jól mutat. Egyedül a modulsávod csupaszságát tartom hibának. Szerintem kitehetnél valami ismertetőt, hogy az odatévedők tudják mivel van dolguk. Na meg a chatet kéne kicsit lejjebb csúsztatni, mert a fontos elemek mind alatta találhatóak.

/Történet/

Először beleakartam kötni, hogy miért csak dátumokat kapunk a fejezet címek helyett, de rájöttem az egészre. Bár így már nem először csaptad ki a biztosítékot nálam. A szereplőknél, a közösségi oldalon lévő bemutatás, a dátum, a karakterek, a napló pontozás. Mind-mind olyan dolog amit Laura talált ki, a Szent Johanna Gimiben. Persze ezek remek dolgok, de kicsit nekem sok(k) volt a hasonlóság itt. Nem szeretem az ilyen másolásokat.
A történeted pedig nem tudom. Egyszerűen nem tudok elvonatkoztatni az eredeti ötlettől, így ha megbocsátasz inkább kihagynám. Lehetetlen. Bár reményeim szerint nem akarod a szereplőidet ugyanolyannak megformálni, mint a könyvben, mert itt is találtam egyezést. Bár belecsempészel egyedi ötleteket – amik jók – de semmiképp ne hagyd így a történetet. Alkoss egyedit!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation