An Impossible Story

Edytuj post



/Kinézet/

Nem tudok más szót alkalmazni mint a borzasztót. Szóval vegyük sorba az összes gondolatom.
1.       Hiányzik egy szép fejléc.
2.       A modulsávod sivár. Kellene pár kép, idézet, chat, bevezető. Ami épp az egyéniséged tükrözi, lehet ez egy egyszerű idézet, de valami legyen oldalt!
3.       A blogarchívumodon kiigazodni lehetetlen. Sokkal szebb, ötletesebb a jól beváltat használni.
4.       A blogod háttere szép, de ehhez tényleg igényes blogot kéne kialakítanod.
5.       „An Impossible Story Lehetetlen történet,sőt talán inkább hihetetlen!:)” – Ezt a szöveget az oldalsávba tenném és helyesen leírnám.
Helyesen: „An Impossible Story: Lehetetlen történet, sőt talán inkább hihetetlen! :)”
6.       Egyszínű betűhátteret alkalmaznék.

/Történet/

A prológusod túltagolt, szerintem nem mindenhol kellett volna entert nyomogatnod. Mellesleg nem rossz, elég érdekesnek tűnt.
A fejezeteid rövidek és már megbocsáss, de igénytelenek. Egy fél oldalt nem tudok fejezetnek hívni. Minimum másfél oldalt gépelj be, ha ez nem megy egyszerre nem baj, de semmiképp ne tegyél fel ilyen kis szösszeneteket, mint ezeket itt, mert ez így katasztrófa!
A helyesírásod nem rossz, így azzal nem lesz gond, ha folytatod.  De a vesszők elé nem kell szóköz! Plusz a mondatok után könyörgöm tegyél már pontot! Ha egyszer alig fél oldalas részeket hozol, legalább legyen időd elolvasni őket!
A fejezetek közé ne szúrj be képet, zavaró!
A címeket egy nyelven írd, legyen az inkább magyar, s ne egyszer ez, egyszer az.
A részek elejét kb. mindig egy idézettel kezded, s nem értem a lényegét. Nem kell mindig mélabús hangulatot teremteni és elgondolkozni az életről. Felesleges. Te ezt teszed állandóan? Szerintem nem.
Kérdezem én: Harry miért rántotta be a Alex-et a bokorba, hiszen ő észre sem vette a fiút. Felesleges cselekedet volt, nem tetszett! Sőt Amber megjelenése sem. Egyből elmentek a házhoz, ahol Alex lakni fog, de nem derült ki mit keres vele a továbbiakban Amber.
Hiányoltam a leíró részeket, teljesen elvesztem a történetben, mert nem ismertetsz semmit!
Szerintem lehetsz jobb is, de gondolkozz el a hibáidon!

Vivi

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Tudom ez mind igaz is!Csak eddig azt nem tudtam éreztetni,hogy miért ilyen mélabús a főszereplőm.Fejlécem volt,csak nem tetszett.A blogomon pedig azért nincs annyi dolog,mert még nem tudtam kiismerni a blogspotot.Még a leírásokhoz vissza kell szoknom.Eddig tényleg elsiettem.A kinézetem NAGYON elcsépelt.Igyekezem jól megcsinálni,de még bele kell rázódjak.Kösz,hogy szántál rá időt!:)
Ha nem bánod még a későbbiekben szeretnék kritikát kérni.

Vivi írta...

Szívesen és sok sikert, ha segítség kell, szólj nyugodtan!(:
A későbbi kritikáért pedig csak szólj:)

Unknown írta...

Oké,köszönöm!:)

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation