''Mitsem ér az élet, ha nem vakmerő kaland.''

Edytuj post


/Kinézet/

Őszintén szólva tetszik, bár a modulsávokban nem mindent tudok elolvasni, de ezen kívül elég jó! Plusz zavaró, hogy a fejezetek vastagbetűkkel vannak írva…
Viszont kérlek, mi az, hogy a blogod címe egy pont?! Azonnal írd ki a történet címét! Mellesleg a mit sem külön van...

/Történet/

Egyből leszűrtem, hogy ügyesen írsz, élvezhetően, helyesírási hibák nélkül. Bár a szóközök hiányoznak. Párbeszédek elé nem teszünk pontot!
Annyira jó lett volna, ha nem így találkozik a hotelben a fiúkkal. Egyszerűen sablonos volt. De annak örültem, hogy nem ugrott egyből a nyakukba. Bár felfogni sem tudtam, hogy nem ismerte fel őket. Lehetetlen.
Az bökte a csőröm még, hogy kijelentette: nem bírja őket. Egyszerűen tele vagyok az ilyen történetektől, ahol meg kell hódítani egy utálkozó lányt.
Szerintem nem rossz, ne hagyd abba. De mindenképp vigyél bele egyediséget. Mert lehet, hogy az alap az, de a többi klisé.

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation