I Was Here ~ /1D/

Edytuj post


/Kinézet/

Szerintem nem rossz, bár nem fogott meg egyáltalán. Kicsit hiányolom a színeket; valami igazán jól mutatna mellette. Ugyanis mindened fehér, a fejléc, a külső - és a főháttered is. Ezeken változtass!
Plusz amitől majdnem szívinfarktust kaptam az Taylor idióta száma. Szóval inkább állítsd be úgy az egészet, hogy az olvasó maga indítsa el a zenelejátszót.
A További szereplő lapnál, kicsit idegesítő, hogy ott a bevezető. A képeket méretre vághatnád és kijavíthatnád a lap címét: További szereplők-re.

/Történet/

A bevezető alapján nem gondoltam, hogy unalmas és sablon sztorit fogok olvasni. Ennek örültem.  Tetszett az egész, nem írsz rosszul viszont pár dolog a kedvemet szabta. Mégpedig a helyesírásodban lévő gondok.
„Elnézést,csak wc-re kellett mennem. - találtam ki valami jó sztorit. -Rendben akkor folytathatjuk. - mosolygott vidáman.” – Már megbocsáss, de ez egy párbeszéd, akkor mit keresnek mégis egy tömbben? Ez rettentően zavaró lehet egy olvasó számára. A végére én sem értettem ki mit mond. Plusz a vesszők. Előttük soha sincs szóköz, csak utánuk.
Annyira lehetetlen a dolog. Oda jön Harry hozzám a discoban és kijelenti, hogy meg akar ismerni. Szerinted egy épeszű fiatal tesz ilyet? Mert én ilyet sajnos még nem tapasztaltam. Max azért megy oda, hogy hanyatt vágja, vagy táncoljanak, együtt bulizzanak. De, hogy megismerje. Örülök, hogy te akárhány évesen ismersz ilyen embereket. Viszont a főszereplő nő viselkedése enyhén szólva hajaz egy 15 évesére. Szerintem ha már ilyen korú nőt akarsz megformálni akkor azért mégis át kéne gondolnod mit hogyan tenne az ilyen korosztály. Mert lehet, hogy nincsenek otthon saját döntései, de azért hahó! Nem hiszem, hogy nem tudna normális életet teremteni magának.
Próbálj meg minden részletre odafigyelni, s kidolgozni. A helyesírásodra pedig ajánlanék egy word-öt.

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation