Elég volt! - Minden kedves idetévedő olvassa el!

Edytuj post
Sziasztok!

Na ide figyeljetek! Én és a többiek sem vagyunk bunkók, akik segítséget kértek itt, meg is kapták. Akik kritikát kértek szintén megkapták. Lehet késünk, de az nem direkt van. Nincs időnk olvasni, de amint lesz,  jövünk és pakoljuk fel a kritikákat. Az sem zavar, ha utána érdeklődik valaki a sajátjáért, megértem, hiszen én is várnám. Azt is elfogadom, hogy nem tetszik egy adott kritika, de azért lehetséges megjegyzéseket hagyni a blogon, hiszen bármikor, bármit megcáfolhat mindenki. Viszont egy valamit nem vagyok hajlandó eltűrni:  közös blogunk ócsárolását. A chatet legyen mindenki szíves és olvassa el!
Kedveskéim ha én leírok egy kritikába a kommi határról valamit talán azért van, mert nem kell könyörögni egy megjegyzésért. Mi sem tesszük Flórával! Azért van kint, hogy 10 megjegyzés után jön a fejezet, mert a mi olvasóink tudják, hogy ha az összejön előbb hozzuk a fejezetet és nem egy héttel később az előzőhöz képest. Ha pedig ennek nem jártok utána akkor még sem mi vagyunk a szánalmasak - mellesleg köszönjük, kultúráltak voltatok.
Alapból az van feltüntetve az oldalon, hogy xy dátum vagy 10 megjegyzés után. Ebből nem esik le mindenkinek, hogy vagy-vagy alapon működik az egész?! Mert ha nem akkor sajnálom. Rohadtul elegem van az ilyenekből. Én nem vagyok hisztis, s nem verek semmit nagy dobra, de ma nagyon nem találtak jó kedvembe!

Vivi voltam, s higgyétek el ezután elgondolkozom, hogy azt a +40 kritikát érdemes e megírnunk...

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation